BGK: najważniejsze jest dla nas zdrowie i bezpieczeństwo pracowników, refundujemy testy na koronawirusa

Komentarze ekspertów / Praca zdalna

W trudnej sytuacji pandemii i konieczności pracy zdalnej dajemy pracownikom wsparcie ‒ mówi Jolanta Wiewióra, Dyrektor Zarządzający Pionem HR i Komunikacji w BGK, odpowiadając na pytanie portalu aleBank.pl o pomoc dla pracowników wykonujących swoje obowiązki zdalnie, z domu.

Jolanta Wiewióra, Dyrektor Zarządzający Pionem HR i Komunikacji w BGK
Jolanta Wiewióra, Dyrektor Zarządzający Pionem HR i Komunikacji w BGK. Źródło: BGK

W trudnej sytuacji pandemii i konieczności pracy zdalnej dajemy pracownikom wsparcie ‒ mówi Jolanta Wiewióra, Dyrektor Zarządzający Pionem HR i Komunikacji w BGK, odpowiadając na pytanie portalu aleBank.pl o pomoc dla pracowników wykonujących swoje obowiązki zdalnie, z domu.

Zadbaliśmy o to, aby wszyscy pracownicy otrzymali sprzęt i narzędzia umożliwiające im pracę zdalną, umożliwiliśmy wypożyczenie krzeseł biurowych, przekazaliśmy słuchawki, wprowadziliśmy nowe narzędzie do zdalnej komunikacji.

Przeprowadziliśmy cykl szkoleń z nowego modelu pracy

Zapewniliśmy pracownikom bezpłatne konsultacje psychologiczne, umożliwiliśmy udział w webinarach pomagających w radzeniu sobie z sytuacją życia i pracy w pandemii i rozdzieleniem sfer pracy i domu.

Czytaj także: Credit Agricole zapewnia zdalnie pracującym poczucie stabilności i zachęca do sportowych treningów online

W intranecie utworzyliśmy specjalne miejsce z dostępem do webinarów i poradami, które dotyczą pracy w czasie pandemii.

Przeprowadziliśmy cykl szkoleń z nowego modelu pracy, na których pracownicy mogli usłyszeć porady dotyczące ergonomii pracy.

Podjęliśmy decyzję o pracy zdalnej do końca marca 2021 roku

Codziennie przekazujemy pracownikom najważniejsze informacje o sytuacji w banku, w Polsce i na świecie.

Czytaj także: PKO Bank Polski dba o dobrostan fizyczny i psychiczny swoich pracowników

Najważniejsze jest dla nas zdrowie i bezpieczeństwo pracowników, dlatego podjęliśmy decyzję o pracy zdalnej do końca marca 2021 roku i w zależności od rozwoju pandemii będziemy reagować na bieżąco.

Refundujemy też pracownikom testy na koronawirusa.

Pracownik, który miał kontakt z osobą zakażoną w miejscu pracy lub przy wykonywaniu obowiązków pracowniczych, jednorazowo może otrzymać zwrot kosztów wykonania testu w wysokości 300 zł.

Czytaj także: Bank Pocztowy w czasie pandemii dba o ciała i umysły swoich pracowników

Jolanta Wiewióra,

Dyrektor Zarządzający Pionem HR i Komunikacji

w BGK.

Źródło: aleBank.pl
Udostępnij artykuł: