„BIK nie straszy, tylko pomaga” – rusza kampania marketingowa nowego serwisu internetowego Biura Informacji Kredytowej

Finanse i gospodarka

"BIK nie straszy, tylko pomaga" - to hasło najnowszej kampanii Biura Informacji Kredytowej - jedynej w Polsce instytucji, która pomaga na bieżąco monitorować swoją historię kredytową przez Internet oraz chronić się przed wyłudzeniem kredytu. Bohaterem kampanii jest postać pogodnego i pomocnego futrzaka.

Główny przekaz kampanii koncentruje się wokół roli BIK, jako instytucji, która pomaga klientom dobrze przygotować się do wizyty w banku i odpowiedzialnie korzystać z usług bankowych.

130607.graf.02.250x187BIK, po raz pierwszy wprowadza do swojej kampanii postać – pozytywnego bohatera, która przełamuje dotychczasowy stereotyp postrzegania firmy, potwierdzając jednocześnie, że „BIK nie straszy, tylko pomaga”.  Bohater kampanii ożywia przekazy skierowane zarówno do aktywnych kredytobiorców, jak i osób dopiero planujących zaciągnięcie zobowiązania. Pluszowa postać życzliwie wspiera klientów w świadomym poruszaniu się po rynku kredytowym, wskazując na zalety wynikające z dostępu do pełnej historii kredytowej, a także na korzyści alertów SMS, które pomagają chronić przed wyłudzeniem kredytu i monitorować terminowość spłat.

Kampania promuje produkty BIK dostępne online za pośrednictwem serwisu internetowego www.bik.pl, którego nowa odsłona ruszyła w ostatnich tygodniach. Chcemy uświadomić klientom, że BIK jest dla nich partnerem dającym przede wszystkim poczucie bezpieczeństwa – mówi Małgorzata Bielińska, dyrektor Marketingu i Komunikacji Biura Informacji Kredytowej. Biuro umożliwia klientom stały dostęp do tych samych danych, do których dostęp mają banki. Dysponując taką informacją, każdy z nas ma stałą kontrolę nad tym, jakie dane przekazywane są do BIK przez banki i SKOK-i – dodaje.  Dzięki temu każda osoba planująca wzięcie kredytu może się do tego dokładnie przygotować, a ci, którzy już posiadają zobowiązania finansowe, mogą na bieżąco monitorować swoją historię kredytową – zapewnia. Pomaga w tym specjalny system alertów SMS, który dodatkowo zabezpiecza przed wyłudzeniem kredytu na nasze nazwisko w banku lub SKOK-u”.

130607.graf.01.250x134Kampania, która rozpocznie się 10 czerwca,  realizowana będzie w Internecie, na portalach o zasięgu ogólnopolskim oraz w serwisach tematycznych, z których korzystają internauci potencjalnie zainteresowani kredytami. Za zakup mediów oraz realizację kampanii odpowiada Havas Media. Pomysłodawcą bohatera kampanii jest 180heartbeats + JUNG v. MATT, a formaty reklamowe przygotowała agencja Interactive Partners.

Źródło: Biuro Informacji Kredytowej S.A.

Udostępnij artykuł: