BIK rusza z nową odsłoną projektu społecznego „Buduj Dobrą Historię”

Polecamy

"Buduj Dobrą Historię" to akcja Biura Informacji Kredytowej powstała w odpowiedzi na rosnącą potrzebę edukacji społeczeństwa w zakresie produktów kredytowych oraz wiarygodności finansowej. Kolejna odsłona akcji bazuje na krótkich filmach, które w klarowny sposób opowiadają o kwestiach istotnych dla wszystkich uczestników rynku finansowego.

"Buduj Dobrą Historię" to akcja Biura Informacji Kredytowej powstała w odpowiedzi na rosnącą potrzebę edukacji społeczeństwa w zakresie produktów kredytowych oraz wiarygodności finansowej. Kolejna odsłona akcji bazuje na krótkich filmach, które w klarowny sposób opowiadają o kwestiach istotnych dla wszystkich uczestników rynku finansowego.

Poprzez pięć prostych w swojej formie animacji BIK pokazuje, jak szybko sprawdzimy swój scoring kredytowy, na czym polega budowanie naszej historii kredytowej, jak o nią dbać oraz czym jest tzw. "BIK Pass". Jeden z filmów podpowiada także, co zrobić w sytuacji, kiedy zginie nam dowód osobisty, a ktoś podszywa się pod naszą tożsamość w celu zaciągnięcia zobowiązań finansowych.

- Już w 2014 roku Biuro Informacji Kredytowej rozpoczęło akcję edukacyjną, której motywem przewodnim jest hasło "Buduj dobrą historię". Inicjatywa jest odpowiedzią na wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie BIK i Fundacji Kronenberga przy Citi Handlowy, sprawdzającego stan wiedzy Polaków na temat wiarygodności finansowej. Z badania wynika, że znajomość mechanizmów kredytowych jest mocno ograniczona, nawet wśród bardziej świadomych konsumentów - mówi Małgorzata Bielińska, Dyrektor ds. Edukacji w BIK.

Cykl krótkich filmów edukacyjnych dla Biura Informacji Kredytowej stworzyła agencja Virtual Brain, specjalizująca się w tworzeniu branded contentu video - Dobrze przemyślany i skonstruowany content video, mimo trudnej tematyki, pozwala widzowi zrozumieć omawiane zagadnienia. Poza tym przekaz video gwarantuje zainteresowanie widza i zwiększa szansę na to, że nasz przekaz wybije się spośród innych informacji. Jak widać na przykładzie naszej współpracy z Biurem Informacji Kredytowej, branded content to dobre rozwiązanie w przypadku zaprezentowania bardziej specjalistycznych zagadnień - mówi Derrick Ogrodny, Dyrektor Zarządzający Virtual Brain.

Wszystkie filmy przygotowane w ramach akcji "Buduj Dobrą Historię" dostępne są na stronie www.bik.pl oraz na kanale Youtube Biura Informacji Kredytowej:

Alina Stahl

Udostępnij artykuł: