„Bitwa o dom” sponsorowana przez Liberty Direct

Finanse i gospodarka

0014

Liberty Direct zostało sponsorem 3 edycji programu "Bitwa o dom". Kampania reklamowa obejmie emisję ośmiosekundowych billboardów sponsorskich na antenie TVN. W ramach współpracy z telewizją firma będzie promowała ubezpieczenia mieszkaniowe.

„Celem kampanii jest budowanie rozpoznawalności marki wśród nowych grup odbiorców. Sponsoring programu, który gromadzi przed ekranami 1,6 mln osób o ponadprzeciętnych dochodach jest do tego idealną okazją ” – mówi Sylwia Zdulska, kierownik Działu Zarządzania Marką i Komunikacji Marketingowej Liberty Direct.

3 edycja „Bitwy o dom” potrwa od 5 marca do 28 maja br. Będzie ona złożona z 13 odcinków emitowanych na antenie TVN w każdą środę o godzinie 21.30, których powtórki będą emitowane w soboty o godzinie 16.55.

Billboardy sponsorskie przygotowała agencja Adsalt, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Havas Media.

Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń

Udostępnij artykuł: