BLIK: nowa kampania promująca płatności bezgotówkowe w czasie pandemii koronawirusa

Bezgotówkowo / Bezpieczne Finanse / Bezpieczny Klient

Kampania BLIK
Źródło: BLIK

BLIK wystartował z nową kampanią, tym razem skoncentrowaną wokół szeroko pojętego bezpieczeństwa, nie tylko związanego z epidemią, ale i płatnościami. Marka przypomina o dobrych nawykach, które warto stosować, aby zwiększać swoje bezpieczeństwo.

#BLIK: społeczny dystans i płatności bezgotówkowe to ważne elementy ostrożności w czasie pandemii @BLIKmobile

Społeczny dystans i płatności bezgotówkowe to ważne elementy ostrożności w czasie pandemii. Dla większości z nas stały się już nawykiem, jednak okres wakacyjny oraz zniesienie większości wcześniejszych obostrzeń mogą uśpić czujność niektórych. Podobnie jest z ogólnymi zasadami bezpieczeństwa związanymi z płatnościami czy korzystaniem z internetu. Od początku pandemii znacznie wzrosło zainteresowanie zakupami w sieci, wiele osób kupowało w internecie po raz pierwszy w życiu. Widać to także w danych transakcyjnych BLIKA. W marcu liczba transakcji w sieci w stosunku do lutego wzrosła o 18 proc. W kwietniu wzrost był jeszcze bardziej widoczny – transakcji było aż o 39 proc. więcej niż w lutym.

„Nie można brać urlopu od dobrych nawyków”

– Uważamy, że nie można brać urlopu od dobrych nawyków, dlatego podczas wakacji chcemy przypominać o nich w naszej nowej kampanii. Dziś bezpieczeństwo własne i naszych bliskich oraz bezpieczeństwo naszych finansów są ważniejsze niż kiedykolwiek. Dotyczy to szczególnie płatności w sieci, które od wybuchu epidemii znacznie zyskały na popularności – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA.

Celem kampanii jest również przekonanie użytkowników do BLIKA, szczególnie tych, którzy nie korzystają z niego często, ale ze względu na pandemię są skłonni zmienić swoje przyzwyczajenia i skorzystać z bardziej bezpiecznych sposobów płatności.

Czytaj także: BLIKIEM zapłacisz za zakupy na AliExpress >>>

– Biorąc pod uwagę liczbę transakcji BLIKIEM z ostatnich miesięcy, szczególnie tych zrealizowanych w internecie, widać, że konsumenci cenią sobie wygodę i bezpieczeństwo tej metody płatności. BLIK stał się w pewnym sensie naszym dobrym nawykiem. I chcemy, aby tak zostało, szczególnie w okresie wakacyjnym, kiedy stęsknieni za wolnością, ruszymy na swoje urlopy. Dlatego przygotowaliśmy muzyczną kreację w lekkim, wakacyjnym stylu, która ma nam przypominać, że stosowanie zasad bezpieczeństwa nadal ma sens – mówi Michał Tyburcy, Business Director, Change Serviceplan.

Promocja bezpiecznych zachowań w czasie pandemii

Każdy ze spotów w ramach kampanii poświęcony będzie jednemu ważnemu elementowi dotyczącemu bezpieczeństwa. Mają one skłonić Polaków do utrzymywania dystansu społecznego i częstego mycia rąk w czasie pandemii, rozliczania się bezgotówkowo, kupowania w sieci w zaufanych sklepach po sprawdzeniu opinii o sprzedawcach czy weryfikacji danych transakcji przed jej akceptacją. BLIK zachęcać będzie także użytkowników do prawidłowego zabezpieczania swojego telefonu – hasłem, odciskiem palca lub biometrią twarzy.

Kampania realizowana będzie w TV, internecie, w serwisach VOD oraz mediach społecznościowych.

Za strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja Change Serviceplan, a produkcją zajęło się studio Televisor. Media zaplanował i zakupił dom mediowy SMG Sp .z o.o. oddział Spark Foundry.

Udostępnij artykuł: