Blue Media i Pollen Street ogłaszają strategiczną inwestycję rozwojową

Bezgotówkowo / Z rynku

Spółka Blue Media S.A. poinformowała o nawiązaniu partnerstwa z Pollen Street Capital, londyńskim inwestorem działającym w sektorze usług finansowych i biznesowych. W ramach współpracy, Pollen Street dokona strategicznej inwestycji w rozwój Blue Media, aby przyspieszyć realizację jej planów ekspansji w sektorze płatności w Europie.

smartfon i karta, wirtualny obraz
Fot. stock.adobe.com / AndSus

Spółka Blue Media S.A. poinformowała o nawiązaniu partnerstwa z Pollen Street Capital, londyńskim inwestorem działającym w sektorze usług finansowych i biznesowych. W ramach współpracy, Pollen Street dokona strategicznej inwestycji w rozwój Blue Media, aby przyspieszyć realizację jej planów ekspansji w sektorze płatności w Europie.

Spółka jest pionierem na rynku płatności w Polsce. Za pośrednictwem marek Blue Media i Autopay oferuje szereg usług związanych z płatnościami zarówno dla firm, i jak i konsumentów.

Mamy wspólną wizję tego, w jaki sposób możemy wykorzystać ogromne możliwości w obszarze płatności online w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i poza nim

W tym roku firma spodziewa się przetworzyć płatności o wartości ponad 6 mld euro, obsługuje ponad 13 tys. aktywnych sprzedawców e-commerce i szybko zbliża się do 1 mln użytkowników aplikacji Autopay.

Czytaj także: Credit Agricole: miliard złotych w płatnościach mobilnych

Przyspieszenie ekspansji

Firma, chcąc przyspieszyć swój dynamiczny wzrost w e-commerce i płatnościach mobilnych, wykorzysta kapitał Pollen Street oraz jego branżowe know-how, aby stworzyć wiodącą na rynku europejskim firmę zajmującą się płatnościami online.

Założyciele spółki Blue Media ‒ Andrzej Anton i Konrad Kucharski ‒ komentują:

‒ Cieszymy się ze współpracy z Pollen Street, który jest wysoko cenionym inwestorem z imponująca historią wspierania swoich spółek portfelowych w osiąganiu szybkiego wzrostu. Dzięki wspólnej bliskiej pracy z zespołem Pollen Street przekonaliśmy się, że mamy wspólną wizję tego, w jaki sposób możemy wykorzystać ogromne możliwości w obszarze płatności online w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i poza nim. Mamy nadzieję wspólnie zrealizować nasze ambitne plany.

Czytaj także: Polak na zakupach bez portfela, ale… z telefonem

Lindsey McMurray, Partner Zarządzający Pollen Street zauważa:

‒ Byliśmy pod wrażeniem tego, co Andrzej i Konrad zdołali osiągnąć od momentu powstania Blue Media, a także ich śmiałych planów na przyszłość. Wraz ze swoim zespołem stworzyli nastawioną na wspieranie przedsiębiorczości, innowacyjną firmę, o fantastycznej kulturze. Podzielamy ich entuzjazm dotyczący perspektyw realizacji szerokiego wachlarza możliwości stojących przed grupą.

Finalizacja w 2022 roku

Transakcja powinna zostać sfinalizowana w pierwszej połowie 2022 roku.

Przy założeniu, że zostaną uzyskane odpowiednie zgody od regulatorów oraz spełnione zostaną warunki stawiane przy tego typu transakcjach.

Czytaj także: Visa i Vipps chcą wspólnie przyspieszyć rozpowszechnianie płatności mobilnych w Europie

Źródło: Blue Media SA
Udostępnij artykuł: