BNP Paribas dostępny w bankowości elektronicznej Banku Millennium

Z rynku

Finanse 360 Banku Millennium
Źródło: Bank Millennium

Bank Millennium udostępnił kolejny bank w swojej bankowości elektronicznej. Teraz klienci Banku Millennium mogą dodać w ramach usługi Finanse 360° konta z banku BNP Paribas.

Teraz klienci @BankMillennium mogą dodać w ramach usługi #Finanse360° konta z @BNPParibas_PL #BankMillennium #BNPParibas

Usługa Finanse 360° pozwala sprawdzić stan konta i historię transakcji na rachunku w innym banku. Przeszukiwanie historii możliwe jest po słowach kluczowych w wybranym okresie, po określonej kwocie oraz po określonym typie transakcji. Klient może też zarządzać zgodami na dostęp do informacji z innych banków. Zakres informacji dostępnych dla klienta po podłączeniu danych z innego banku jest zależny od informacji udostępnianych w ramach usługi przez tę instytucję.

Czytaj także: Bank Millennium dodał Pekao i Alior Bank do usługi inicjowania płatności z kont w innych bankach >>>

Jak uruchomić usługę?

Uruchomienie usługi jest bardzo proste. Wystarczy:

– kliknąć w link znajdujący się w sekcji Moje środki lub na banerze na stronie głównej w bankowości elektronicznej;

– udzielić zgody na dostęp do informacji o rachunku z wybranego banku;

– po przekierowaniu na stronę innego banku zalogować się na tej stronie;

– zdecydować, które konta mają być widoczne w Millenecie i aplikacji mobilnej.

Czytaj także: Bank Millennium dodał dwa kolejne banki do usługi inicjowania przelewu z konta w innym banku >>>

Po dodaniu banku BNP Paribas usługa Finanse 360° Banku Millennium obejmuje możliwość dodania kont prowadzonych aż w siedmiu bankach – Alior Banku, ING Banku Śląskim, mBanku, Pekao, PKO BPSantanderze oraz BNP Paribas, a z kont w PKO BP, mBanku, ING Banku Śląskim, Santander Banku, Alior Banku oraz Banku Pekao S.A. klient może zlecić dodatkowo przelew krajowy.

Usługi proponowane przez Bank Millennium w ramach otwartej bankowości są stale rozwijane.

Źródło: Bank Millennium
Udostępnij artykuł: