Bonusy do kart

Finanse i gospodarka

Najnowszym pomysłem na uatrakcyjnienie oferty kart kredytowych są produkty ubezpieczeniowe dołączane do transakcji dokonywanych kartą.

W przypadku dokonania płatności kartą za bilety na imprezy kulturalno-rozrywkowe i sportowe użytkownik karty może zostać objęty ochroną, która w nagłej sytuacji pozwoli otrzymać zwrot środków za niewykorzystane bilety. Wszystkie należności pokrywa ubezpieczyciel w ramach produktu „bezpieczny bilet”. Produkt może też okazać się istotnym narzędziem dla firm sprzedających bilety na wydarzenia kulturalne i sportowe.

Ubezpieczenie, zapewniając zwrot kosztów biletów, gdy uczestnik nie może wziąć udziału w imprezie, ułatwia wahającym się podjęcie decyzji o zakupie biletu i zachęca do wcześniejszej rezerwacji, wpływając na wzrost sprzedaży biletów. Długofalowe korzyści biznesowe portali korzystających z oferty to promocja portalu na rynku i zwiększenie bazy stałych klientów.

„Portale sprzedające bilety mają dosyć ograniczone cenowe możliwości konkurowania o klientów. W przypadku, kiedy impreza „sprzedawana” jest w kilku miejscach, istotne stają się więc pozacenowe dodatki. Oferta ubezpieczenia pozwalająca na zwrot kosztów w przypadku np. nieszczęśliwego wypadku staje się dla kupujących bilety istotnym czynnikiem wpływającym na wybór platformy sprzedającej bilety” – mówi Agnieszka Walczak, członek zarządu Mondial Assistance.

Źródło: PIU

Udostępnij artykuł: