BOŚ Bank uruchomił chatbota, pracuje nad wdrożeniem livechatu z konsultantem

Z rynku

Bank Ochrony Środowiska (BOŚ) uruchomił chatbota na stronie internetowej www.bosbank.pl. Pomoże on klientom w uzyskaniu odpowiedzi na pytania oraz dotarciu do potrzebnych informacji, podał bank. W BOŚ Banku trwają także zaawansowane prace nad możliwość przełączenia się na livechat z konsultantem.

Logo Banku Ochrony Środowiska
Logo Banku Ochrony Środowiska Fot. Materiały prasowe

Bank Ochrony Środowiska (BOŚ) uruchomił chatbota na stronie internetowej www.bosbank.pl. Pomoże on klientom w uzyskaniu odpowiedzi na pytania oraz dotarciu do potrzebnych informacji, podał bank. W BOŚ Banku trwają także zaawansowane prace nad możliwość przełączenia się na livechat z konsultantem.

Chatbot BOŚ odpowie na najczęściej zadawane pytania, a docelowo podejmie większość tematów związanych z bieżącą obsługą oraz ofertą produktową. W przyszłości będzie on występował także w roli wirtualnego ekodoradcy. Podsunie szereg ekologicznych rozwiązań i opcji ich finansowania. Będzie wspierał wykorzystywanie zielonych rozwiązań indywidualnych, takich jak np. Ekokredyt PV, wyjaśniając jak je dobrać do swoich potrzeb, podano.

Czytaj także: Kredyty BOŚ Banku umożliwiły inwestycje proekologiczne na 52,4 mld zł w 30 lat >>>

"Systematycznie wprowadzamy nowe rozwiązania i możliwości kontaktu na swojej stronie internetowej. Mają na celu poprawę jakości interakcji klientów z bankiem oraz szybsze znalezienie odpowiedzi związanych z interesującymi użytkowników zagadnieniami" - powiedział dyrektor Departamentu Zarządzania Produktami Łukasz Kozioł, cytowany w komunikacie.

Chatbot wykorzystuje każdą rozmowę, aby się uczyć

Dzięki zastosowanym algorytmom chatbot wykorzystuje każdą przeprowadzoną rozmowę do tego, aby się uczyć, powiększać zasoby informacji oraz konfigurować prawidłowe odpowiedzi. Z czasem będzie komunikował się z użytkownikami coraz sprawniej i udzielał bardziej trafnych odpowiedzi, o formie coraz bliższej językowi naturalnemu, wyjaśniono w materiale.

"W przypadku problemów z udzieleniem odpowiedzi chatbot poprosi o doprecyzowanie pytania, wyświetli pomocne linki do informacji na stronie www lub zaproponuje kontakt poprzez formularz. W Banku trwają zaawansowane prace nad możliwość przełączenia się na livechat z konsultantem" - czytamy dalej w komunikacie.

Akcje Banku Ochrony Środowiska od 1997 roku są notowane na rynku podstawowym GPW. W skład grupy wchodzi również Dom Maklerski BOŚ S.A. Aktywa razem banku wyniosły 18,49 mld zł na koniec 2019 r.

Źródło: ISBnews
Udostępnij artykuł: