Budowa marki elementem strategii

Bankowość

Rozmowa z Małgorzatą Przybylską - Dyrektor Departamentu Marketingu, FM Bank PBP S.A.

Małgorzata Przybylska: Z pewnością internet będzie kanałem, który będzie się rozwijał. To każdy z banków zakłada w swojej strategii. Dość silne działania performensowe, czyli takie działania, które zapewniają pozyskiwanie leadów, czyli wypełnionych wniosków – jest to de facto działanie bardzo silnie sprzedażowe. Należy też pamiętać o tym, że budowanie marki ma charakter nie tylko sprzedażowy. Nie tylko sprzedajemy produkt, ale budujemy pewną wiarygodność i zaufanie do brandu, który prezentujemy.

Pewnie podziały budżetów instytucji finansowych, ale również innych branż, będą szły w kierunku większego udziału internetu. Stawiam tezę, że kanał mobilny jest kanałem z dużym potencjałem wzrostu. Myślę, ze każdy kanał daje możliwość budowania dobrych relacji. Rzeczywiście istotne jest dobre sprofilowanie swoich działań – jeżeli współpracujemy z naszym klientem np. mikroprzedsiębiorcą lub przedstawicielem wolnego zawodu, to nasze działania powinny być w dużym stopniu nakierowane na te portale i tych wydawców, którzy współpracują z tą grupą i w naturalny sposób właśnie ci odbiorcy są odbiorcami i użytkownikami tego typu portali. Istotą jest dobre sprofilowanie działań.  

Wolisz oglądać i słuchać zamiast czytać? Kliknij tutaj.

Udostępnij artykuł: