BZ WBK-Aviva: Firma Przyjazna Klientowi

Finanse i gospodarka

BZ WBK-Aviva po raz trzeci otrzymało godło ogólnopolskiego programu certyfikującego "Firma Przyjazna Klientowi". Celem inicjatywy jest wyróżnianie instytucji, które za priorytetowe uznają potrzeby klientów i pracują nad najwyższą jakością ich obsługi.

BZ WBK-Aviva po raz trzeci otrzymało godło ogólnopolskiego programu certyfikującego "Firma Przyjazna Klientowi". Celem inicjatywy jest wyróżnianie instytucji, które za priorytetowe uznają potrzeby klientów i pracują nad najwyższą jakością ich obsługi.

"Certyfikat Firmy Przyjaznej Klientowi od początku traktowaliśmy jako wyjątkowe zobowiązanie wobec naszych klientów do szczególnej dbałości o relacje z nimi oraz ciągłego doskonalenia działań z zakresu obsługi klienta, jak i oferty produktowej"- komentuje Katarzyna Gołębiewska, dyrektor ds. obsługi klienta w BZ WBK-Aviva. "W ciągu ostatnich trzech lat wprowadziliśmy wiele nowych rozwiązań w obszarze kontaktu z klientami, usprawnienia obsługi roszczeń, jak i innowacji produktowych" - dodaje.

W ramach procesu certyfikacji BZ WBK-Aviva zostało poddane badaniu opinii klientów m.in. w takich obszarach jak: dopasowanie i atrakcyjność oferty, zaufanie, rzetelność, dostępność kanałów komunikacji. Uzyskane przez BZ WBK-Aviva wysokie wyniki na każdym audytowanym poziomie zapewniły zdobycie godła "Firmy Przyjaznej Klientowi".

Źródło: PIU

Udostępnij artykuł: