Całkowicie darmowe konto dla młodych w Banku Spółdzielczym w Limanowej

Bankowość spółdzielcza

Potrzebujesz konta? To dobry moment na jego założenie. Wystartowała wyjątkowa promocja w Banku Spółdzielczym w Limanowej, czytamy w komunikacie Bank.

Źródło: BS Limanowa

Potrzebujesz konta? To dobry moment na jego założenie. Wystartowała wyjątkowa promocja w Banku Spółdzielczym w Limanowej, czytamy w komunikacie Bank.

‒ Promocja skierowana jest do młodych klientów, którzy rozpoczynają przygodę z finansami. Pomocne przy tym jest posiadanie własnego konta, dlatego nasz Bank przygotował ofertę całkowicie darmowych kont dla młodych.

Nie ponosząc kosztów utrzymania konta, wydania karty płatniczej czy wypłaty gotówki we wszystkich bankomatach w kraju – mają oni szanse zobaczyć jak poruszać się w świecie finansów i stać się odpowiedzialnymi uczestnikami rynku.

Dodatkowo do 15 listopada br. młodzi mogą skorzystać z promocji i zyskać 50 zł premii ‒ informuje Prezes Zarządu Banku Adam Dudek.

Czytaj także: FLBS 2021, Digitalizacja? Tylko wspólnie

juniorKonto i kontoMłodych

Bank Spółdzielczy w Limanowej, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom młodzieży, przygotował darmową ofertę kont:

- juniorKonto dedykowane młodym w wieku od 13 do 18 lat;

- kontoMłodych przeznaczone dla młodzieży w wieku od 18 do 26 lat.

Zakładając juniorKonto lub kontoMłodych w Banku Spółdzielczym w Limanowej można zyskać zyskaj 50 zł premii.

Czytaj także: FLBS 2021: Polski Ład i Europejski Zielony Ład – co niosą dla bankowości spółdzielczej?

Co trzeba zrobić?

Uczestnikiem Promocji może być osoba w wieku od 13 do 26 lat, która spełni następujące warunki Regulaminu Promocji:

- w okresie od 15.09.2021 r. do 15.11.2021 r. zawrze z  Bankiem umowę o otwarcie rachunku o nazwie: juniorKonto lub kontoMłodych wraz z Kartą;

- aktywuje usługę bankowości elektronicznej eBankNet;

- pobierze na swój telefon aplikację mobilną BSLMobile;   

- wyrazi zgodę (i nie cofnie jej w okresie trwania Promocji) na otrzymywanie od Banku informacji o charakterze marketingowym (w tym informacji handlowych) dotyczących Banku i podmiotów współpracujących, za pomocą środków komunikacji elektronicznej oraz przy użyciu  telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (telefon, sms);

- wybierze elektroniczny kanał komunikacji z Bankiem, tj. wskaże adres mailowy, na który będą dostarczane przez Bank m.in. informacje o zmianach regulaminów, taryf opłat i prowizji, tabeli oprocentowania;

- wskaże adres e-mail w Banku lub wybierze bankowość elektroniczną jako kanał przesyłania wyciągów bankowych do Konta;

- do końca pierwszego pełnego miesiąca kalendarzowego po miesiącu, w którym Uczestnik przystąpił do Promocji, spełni następujące warunki:

a) wykona co najmniej jedną transakcję bezgotówkową w sklepie lub Internecie Kartą wydaną do Konta, telefonem lub zegarkiem z zastrzeżeniem, że będą brane pod uwagę transakcje rozliczone i nie anulowane w ciągu 7 dni od ich rozliczenia,

b) w systemie bankowości elektronicznej eBankNet wykona co najmniej jeden przelew, który nie zostanie anulowany.

Bank zaprasza do swoich placówek, gdzie pracownicy odpowiedzą na wszystkie pytania i pomogą załatwić wszelkie formalności.

Czytaj także: Banki spółdzielcze po pandemii

Udostępnij artykuł: