Cashback: Fundacja Polska Bezgotówkowa promuje dodatkowe funkcje terminali płatniczych

Bezgotówkowo / Z rynku

Fundacja Polska Bezgotówkowa startuje z pierwszą odsłoną kampanii marketingowej, której tematem przewodnim jest cashback, usługa łącząca płatność kartą za zakupy z wypłatą gotówki w placówkach handlowych i usługowych.

Usługa cashback
Fot. Fundacja Polska Bezgotówkowa

Fundacja Polska Bezgotówkowa startuje z pierwszą odsłoną kampanii marketingowej, której tematem przewodnim jest cashback, usługa łącząca płatność kartą za zakupy z wypłatą gotówki w placówkach handlowych i usługowych.

Celem działań jest poszerzenie wiedzy i świadomości konsumentów w zakresie dostępu do usługi. Kampania wystartowała 19 września.

- Cashback funkcjonuje na polskim rynku już od wielu lat. Usługę tę można zrealizować w ponad 280 tys. punktów handlowo-usługowych w całej Polsce. Zależy nam na tym, aby zwiększyć świadomość społeczną na temat tego rozwiązania oraz zachęcić posiadaczy kart do korzystania z drobnych wypłat w kasie przy okazji zakupów – komentuje Anna Spychalska-Grzeszek, Dyrektor Obszaru Marketingu i Produktów z Fundacji Polska Bezgotówkowa.

Usługę cashback można zrealizować w ponad 280 tys. punktów handlowo-usługowych w całej Polsce.

Czytaj także: Cashback: płacąc kartą za zakupy, przy okazji wypłacisz gotówkę >>>

Kampania będzie emitowana w takich rozgłośniach radiowych jak: RMF FM, Radio ZET, Polskie Radio 1, Muzzo Radio, Tok FM, Radio Złote Przeboje oraz dodatkowo w 80 lokalnych, specjalnie wybranych i sprofilowanych stacjach. Równolegle, Fundacja będzie docierać do grupy docelowej poprzez działania w mediach cyfrowych: m.in. emisje bannerów w internecie, e-mailing, treści edukacyjne w mediach społecznościowych, a także dedykowane aktywności w serwisach mobilnych. W ramach realizowanych działań przewidziano także niestandardowe wykorzystanie reklam Rich Media. Do komunikacji została przygotowana również dedykowana strona internetowa, gdzie konsumenci mogą zapoznać się z usługą: https://gotowibezgotowkowi.pl/cashback. Kampania będzie wspierana również przez działania prasowe.

Czytaj także: Terminale płatnicze: cashback ulubioną dodatkową funkcją dla prawie 41 proc. Polaków >>>

Kampania marketingowa została przygotowana przez Fundację Polska Bezgotówkowa we współpracy z agencjami: They.pl, Solski Communications oraz Wavemaker.

Udostępnij artykuł: