Chwyt marketingowy

BANK 2017/03

Masowe i niespersonalizowane mailingi, kierowane do wszystkich i do nikogo, odchodzą w niepamięć. Najnowszym trendem w komunikacji banków z klientami stała się hiperpersonalizacja.

Marcin Złoch

Jednym ze sposobów podtrzymywania kontaktu z bankiem są wiadomości spersonalizowane, których w marketingu bankowych produktów i usług używa się, aby dotrzeć do klienta i zainteresować go indywidualną ofertą. – Zależy nam, aby klient czuł się z nami wyjątkowo. Dbamy o tę relację – przekonuje Marcin Jagodziński, dyrektor Departamentu Marketingu Operacyjnego i Relacyjnego Banku Credit Agricole.

Tego typu komunikaty mogą trafić do klientów banków w różniej formie i rożnymi kanałami. Najczęściej wykorzystywane są SMS-y, e-maile, telefony i spersonalizowane reklamy.

– Dokładamy wszelkich starań, aby kontaktować się z klientami w sposób jak najbardziej spersonalizowany. Personalizację rozumiemy jako wybór preferowanej przez klienta formy ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: