Cinkciarz Pay z czterocyfrowymi wzrostami; pandemia przyspieszyła rozwój e-commerce

Bezgotówkowo / Z rynku

Pandemia przyspieszyła i tak dynamiczny rozwój sektora e-commerce. System obsługi płatności Cinkciarz Pay również osiąga stały progres i nawet czterocyfrowe wzrosty. W ciągu 2 lat zwiększył obroty 40-krotnie.

Cinkciarz Pay
Fot. Cinkciarz.pl

Pandemia przyspieszyła i tak dynamiczny rozwój sektora e-commerce. System obsługi płatności Cinkciarz Pay również osiąga stały progres i nawet czterocyfrowe wzrosty. W ciągu 2 lat zwiększył obroty 40-krotnie.

Cinkciarz Pay działa od kwietnia 2018 r. i stale zyskuje na popularności. W 2020 r. autorski system płatności Cinkciarz.pl ponad 3-krotnie zwiększył obroty r/r, a w ujęciu dwuletnim – 40-krotnie. Przychody, porównując do 2019 r., wzrosły o 231 proc.

Płatności z wymianą walut w ramach Cinkciarz Pay stanowiły w 2020 r. 12 proc. wszystkich zleceń, podczas gdy w 2019 r. był to poziom 4,3 proc. Wzrost wartości zleceń bez wymiany walut wzrósł natomiast o 1522 proc. r/r.

Użytkownicy bardzo szybko docenili kompleksową ofertę w zakresie płatności i wymiany walut.

– Szczególnie cieszy nas ekspansja polskich sklepów za granicą. Dajemy im narzędzie, które łączy atrakcyjne kursy za przyjmowanie płatności oraz intuicyjny interfejs – mówi Piotr Kiciński, wiceprezes Cinkciarz.pl.

Jak to działa?

Klienci sklepów, korzystając z Cinkciarz Pay, mają do dyspozycji szeroki wybór walut – łącznie 28. To odpowiedź na potrzeby firm e-commerce, prowadzących handel zagraniczny i wychodzących na nowe rynki, na których klienci z różnych krajów chcą płacić swoją walutą lokalną. Dzięki Cinkciarz Pay sklep nadal może otrzymywać płatności w wybranej przez siebie walucie (np. w złotych), jednocześnie dając swoim klientom możliwość płacenia w walucie ich karty czy rachunku bankowego – np. Dolarach.

Sklepy, dzięki udostępnieniu Cinkciarz Pay, mogą liczyć na zainteresowanie nowej grupy konsumentów – użytkowników Cinkciarz.pl. Właściciele e-commerce mogą ponadto korzystać z infolinii i pełnego serwisu konsultantów w języku polskim i angielskim. Wsparcie od Cinkciarz.pl proponowane jest także na etapie integracji sklepu – poprzez API lub popularne platformy sklepowe.

Czytaj także: Google Pay już dostępny w Cinkciarz Pay >>>

– W ramach Cinkciarz Pay proponujemy już m.in. Google Pay, BLIK, karty Visa i MasterCard, Pay-By-Link, Trustly, POLi, iDEAL, UnionPay International. Nasi klienci firmowi, oprócz licznych sposobów płatności, mają dostęp do bogatego pakietu usług dla biznesu. To dodatkowo m.in. wymiana walut, przekazy pieniężne do zagranicznych kontrahentów, płatności online, audyt walutowy, eksperckie analizy rynkowe czy działania z zakresu RegTech – mówi Robert Błaszczyk, Dyrektor Departamentu Klienta Strategicznego w Cinkciarz.pl.

Udostępnij artykuł: