Citi Handlowy: nowa aplikacja mobilna już dostępna dla klientów

Z rynku

Aplikacja mobilna Citi Handlowy
Aplikacja mobilna Citi Handlowy Fot. Materiały prasowe

Citi Handlowy wdrożył nową aplikację mobilną dla klientów detalicznych. Aplikacja w odświeżonej szacie graficznej będzie powiązana z urządzeniem mobilnym i zwiększy bezpieczeństwo wykonywanych transakcji.

Ze względów bezpieczeństwa w nowej wersji aplikacji @Citi_Handlowy została wyłączona funkcja Citi Mobile Snapshot, która umożliwiała sprawdzenie salda konta i karty kredytowej bez konieczności logowania się do systemu #CitiHandlowy

Nowa wersja aplikacji mobilnej Citi Mobile jest już dostępna dla klientów w sklepach internetowych Google i Apple. Poza zupełnie nowym look&feel, klienci otrzymują do dyspozycji nowe funkcjonalności zwiększające bezpieczeństwo dokonywania transakcji.

Czytaj także: Citi Handlowy: karta kredytowa w mniej niż pół godziny dzięki biometrii i analizie danych >>>

Lista nowych funkcjonalności obejmuje m.in.:

·       Citi Mobile Token – nowe narzędzie do mobilnej autoryzacji transakcji polegające na stworzeniu unikalnego kodu Citi Mobile Token PIN. O szczegółach działania Citi Mobile Token można przeczytać tutaj;

·       Aktywację karty w aplikacji;

·       Powiązanie aplikacji z danym urządzeniem mobilnym;

·       Dostęp do historii transakcji – dzięki zmienionej wyszukiwarce i modułowi filtrowania;

·       Nową szatę graficzną z przejrzystym układem i intuicyjnym poruszaniu się po aplikacji.

Ze względów bezpieczeństwa w nowej wersji aplikacji została wyłączona funkcja Citi Mobile Snapshot, która umożliwiała sprawdzenie salda konta i karty kredytowej bez konieczności logowania się do systemu. 

Wprowadzona wersja aplikacji mobilnej to kolejna jej odsłona, po wprowadzonym w  marcu module dla kart kredytowych.

Źródło: Citi Handlowy
Udostępnij artykuł: