Citi Handlowy wprowadza inteligentną weryfikację płatności dla klientów korporacyjnych

Z rynku

Citi Handlowy udostępnił klientom korporacyjnym narzędzie, które umożliwia inteligentną weryfikację płatności wychodzących. Citi Payment Outlier Detection (CPOD) wykorzystuje zaawansowane analizy, algorytmy i uczenie maszynowe do monitorowania i kontroli płatności firmy w czasie rzeczywistym. System nieustannie dokształca się i dzięki temu pozwala unikać błędów związanych z przetwarzaniem rosnącej liczby płatności w firmie.

Główna siedziba banku Citi Handlowy
Główna siedziba banku Citi Handlowy (fot. Citi Handlowy)

Citi Handlowy udostępnił klientom korporacyjnym narzędzie, które umożliwia inteligentną weryfikację płatności wychodzących. Citi Payment Outlier Detection (CPOD) wykorzystuje zaawansowane analizy, algorytmy i uczenie maszynowe do monitorowania i kontroli płatności firmy w czasie rzeczywistym. System nieustannie dokształca się i dzięki temu pozwala unikać błędów związanych z przetwarzaniem rosnącej liczby płatności w firmie.

CPOD to innowacyjne narzędzie, które w dobie szybkich i licznych transakcji pomaga identyfikować te różniące się istotnie od wcześniejszych trendów.Generuje alerty, dzięki którym wyznaczony użytkownik może weryfikować nietypowe płatności w systemie bankowości elektronicznej CitiDirect BE. System stale się uczy - w oparciu o nowe dane i odpowiedzi klienta. 

Czytaj także: Citi Handlowy udostępnił klientom rachunki w 10 nowych walutach obcych >>>

Rozumiemy wyzwania, z którymi mierzą się nasi klienci. Zarządzanie ogromną liczbą transakcji oraz szybkie tempo prowadzenia rozliczeń to jedno z nich. Dlatego zaoferowaliśmy zautomatyzowane, precyzyjne i działające w czasie rzeczywistym rozwiązanie, które pozwoli naszym klientom ograniczyć błędy związane z płatnościami i będzie się rozwijało razem z nimi.

- Wspieramy naszych klientów w procesie digitalizacji i ekspansji zagranicznej. Koncentrujemy się na tym, aby technologia ułatwiała zarządzanie biznesem, skutecznie automatyzując funkcje kontrolne i tworząc bezpieczną przestrzeń dla dalszego rozwoju firmy - mówi Magdalena Laskowska, Dyrektor w Treasury and Trade Solutions,  Citi Handlowy.

Z usługi Citi Payment Outlier Detection mogą skorzystać wszyscy klienci korporacyjni

Z usługi Citi Payment Outlier Detection mogą skorzystać wszyscy klienci korporacyjni Citi Handlowy. Wdrożenie CPOD u klienta może nastąpić najpierw w trybie offline, tak, aby system mógł skalibrować parametry płatności, które powinny być raportowane jako płatności nietypowe, a użytkownik poznać właściwości i funkcjonalności narzędzia. Po przejściu w tryb online CPOD aktywnie wstrzymuje realizację nietypowych transakcji, generując powiadomienia do użytkownika, który zatwierdza lub odrzuca transakcje. Rozwiązanie Citi Payment Outlier Detection może wspierać płatności inicjowane poprzez CitiConnect i CitiDirect BE.

Citi Payment Outlier Detection to kolejne przełomowe rozwiązanie technologiczne Citi Handlowy dla firm, które chcą mieć pełną kontrolę nad swoimi płatnościami. W zeszłym roku bank wdrożył narzędzie Citi Payment Insights, dzięki któremu monitorowanie przepływów finansowych i zarządzanie nimi w skali globalnej jest tak proste, jak śledzenie przesyłki kurierskiej.

 Citi Payment Outlier Detection to rozwiązanie stworzone i rozwijane w Citi Innovation Lab w Dublinie, jednym z centrów innowacji Citi przy udziale kilkudziesięciu klientów banku. Wyróżnione nagrodą TMI Awards for Innovation & Excellence 2018 w kategorii Solution Innovation, zostało wdrożone w ponad     80 krajach, w których działa grupa Citi. Więcej o tym, jak działa CPOD można dowiedzieć się z krótkiego video oraz na stronie internetowej banku.

Źródło: Citi Handlowy
Udostępnij artykuł: