Technologie: Content rządzi

BANK 2016/11

Nie ma cię w Google? To może znaczyć, że nie istniejesz. Internet wyznaczył nowe granice poznania, kiedyś znajomość osobista i bycie w grupie interesów lub znajomych określało byt. Dawniej wystarczał telefon, dziś, aby sprawdzić uzyskane informacje, sięga się przede wszystkim po wyszukiwarkę internetową.

Nie ma cię w Google? To może znaczyć, że nie istniejesz. Internet wyznaczył nowe granice poznania, kiedyś znajomość osobista i bycie w grupie interesów lub znajomych określało byt. Dawniej wystarczał telefon, dziś, aby sprawdzić uzyskane informacje, sięga się przede wszystkim po wyszukiwarkę internetową.

Artur Król

Internet przebojem wdarł się w materialną strefę życia. Uzależnił od rozrywki, filmów, treści czy portali społecznościowych. Stał się wirtualnym światem, w którym egzystujemy w praktycznym już wymiarze. Co więcej, stał się niezastąpionym niemal źródłem informacji. O nie zresztą toczy się dziś prawdziwa batalia. Stworzenie bowiem dobrej jakości treści okazuje się kluczem do sukcesu i osiągnięcia wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania w wyszukiwarkach internetowych, a co za tym idzie – sukcesu w biznesie, a nierzadko i osobistego. Dla nikogo nie jest już tajemnicą, że coraz częściej specjaliści od rekrutacji potencjalnych kandydatów do pracy szukają w internecie – w Google czy na Facebooku.

Z pewnością termin SEO, czyli Search Engine Optimization, każdemu obił się o uszy. W języku polskim oznacza on optymalizację stron pod wyszukiwarki internetowe. Na SEO składa się szereg czynności mających zapewnić osiągnięcie jak najwyższej pozycji w tzw. wynikach organicznych wyszukiwania dla określonych nazw czy wyrażeń, składających się z dwóch i więcej słów. Ale jest to także część marketingu internetowego oraz głęboka wiedza, praktycznie zdobywana latami empirycznie. Specjaliści SEO i eksperci rynku mówią jednak krótko – to odmieniane przez wszelkie możliwe przypadki słowo treść lub content.

Nie dla siebie, a dla internetu.

Coraz częściej, pisząc jakiekolwiek opracowanie czy artykuł, musimy liczyć się z tym, że ukażą się one również, albo i przede wszystkim, na jakimś portalu czy blogu – generalnie w sieci. Warto zatem wiedzieć, jak budować odpowiednie treści i czym się przy tym kierować, bo to pozwoli nam tworzyć kreatywny, wartościowy content, który – co istotne – będzie chętnie czytany i dodatkowo wysoko premiowany w wynikach wyszukiwania. Na początek, zastanówmy się, czym jest właściwy content na stronę internetową i co się za nim kryje.

– Dla copywritera, osoby od content marketingu to taka treść, która wzbudzi zainteresowanie potencjalnych czytelników i ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: