COVID-19: ubezpieczyciele udostępnili specjalną infolinię oraz porady lekarskie online

Praca zdalna / Z rynku

telemedycyna, medycyna, zdrowie
Fot. stock.adobe.com/ everythingpossible

Generali, Proama i Concordia Polska Grupa Generali udostępniły dla swoich klientów dedykowaną infolinię, dzięki której mogą uzyskać bezpłatnie porady związane z koronawirusem.

#ArkadiuszWiśniewski: Gdy dostęp do lekarzy specjalistów jest utrudniony, a duża część stacjonarnych wizyt lekarskich jest odwoływana, wiele osób szuka porad online. Chcemy dać im dostęp do tego typu usług u sprawdzonego partnera #Koronawirus #PracaZdalna #Telemedycyna @GENERALI

Dzięki współpracy z firmą Meedy klienci spółek Generali Polska zyskują również dostęp do usług telemedycznych i będą mogli skorzystać z konsultacji lekarskiej bez wychodzenia z domu.

Codzienne dyżury konsultantów

Klienci spółek Generali, otrzymują dostęp do bezpłatnych konsultacji w sprawach związanych z koronawirusem. Pod dedykowanym numerem telefonu, przez 7 dni w tygodniu, od godziny 8.00 do 20.00, dostępni są konsultanci posiadający wykształcenie medyczne.

Można dowiedzieć się od nich, m.in. jakie są symptomy zarażenia koronawirusem, jak postępować w przypadku podejrzenia zarażenia, gdzie znajduje się najbliższy szpital zakaźny, jaki jest numer do najbliższego Sanepidu.

Zobacz więcej najnowszych wiadomości o wpływie koronawirusa na gospodarkę >>>

Obsługę infolinii zapewnia firma Meedy, doświadczony dostawca usług telemedycyny. Informacje o szczegółach, wraz z numerem infolinii, znajdują się na stronie www.generali.pl.

Tele/wideowizyty

Ponadto, dzięki współpracy Generali i Meedy klienci Generali i Concordii zyskują dostęp do sprawdzonego portalu, na którym mają możliwość umówienia się na tele/wideowizytę. Wizyta ta jest opłacana samodzielnie przez Klienta.

W okresie, gdy dostęp do lekarzy specjalistów jest utrudniony, a duża część stacjonarnych wizyt lekarskich jest odwoływana, wiele osób szuka porad medycznych online. Niestety pojawiają się również w sieci nieprawdziwe oferty konsultacji.

Chcemy pomóc naszym klientom w znalezieniu rozwiązania i dać im dostęp do tego typu usług u sprawdzonego partnera. Meedy zajmuje się telemedycyną od lat.

By być dla naszych klientów partnerem na całe życie, staramy się identyfikować trudności z jakimi się obecnie mierzą i zaproponować im sposób ich rozwiązania, nawet jeżeli nie dotyczą bezpośrednio naszej oferty ‒ podkreśla Arkadiusz Wiśniewski, członek zarządu Generali TU SA i Concordia Polska Grupa Generali. 

Za pośrednictwem specjalnej platformy klient samodzielnie wybiera lekarza, dogodny dla siebie dzień i godzinę, a następnie umawia i opłaca wizytę. Na portalu dostępnych jest 16 specjalizacji lekarskich, m.in. internista, pediatra, endokrynolog, kardiolog, onkolog, dermatolog czy pulmunolog.

Bądź na bieżąco – zapisz się na nasz newsletter >>>

Poradę można uzyskać w formie telekonsultacji lub wideokonsultacji. Jeżeli będzie taka potrzeba, lekarz wystawi e-receptę lub e-zwolnienie. Klient może skonsultować również wyniki swoich wcześniejszych badań oraz historię choroby.

Wizytę lekarską online można umówić za pośrednictwem platformy www.lekarzonline.meedy.pl.

Źródło: Grupa Generali
Udostępnij artykuł: