Credit Agricole nagrodzony za kampanię z Dawidem Podsiadło

Z rynku

Dawid Podsiadło w kampanii banku Credit Agricole
Fot. Materiały prasowe Credit Agricole

Kampania reklamowa Credit Agricole zdobyła główną nagrodę w Konkursie niezależnej kreacji reklamowej Kreatura 2018. To jeden z najbardziej prestiżowych konkursów reklamowych w Polsce.

Ponad 80 proc. badanych klientów w wieku 18-55 lat rozpoznaje go, a ponad 70 proc. lubi - dlatego świetnie sprawdził się w naszej kampanii, odbierany jest bardzo pozytywnie i dobrze wspiera wiarygodność i atrakcyjność naszej marki oraz produktów

CA uważnie słucha klientów

Statuetki „Kreatury” zostały wręczone w czwartek wieczorem podczas uroczystej gali w Warszawie. Odebrali ją przedstawiciele agencji Just: Joanna Tokarewicz, Marcin Gawęcki oraz Klaudia Olejnik, w towarzystwie reprezentantów banku Credit Agricole: Barbary Pijanowskiej-Kuras, dyrektor zarządzającej komunikacją marketingową i korporacyjną oraz Sebastiana Wiercińskiego, managera ds. komunikacji marketingowej.

Nagroda główna przyznana została za pomysł na kampanię pt. “Uważny bank”, odświeżającej wizerunek Credit Agricole jako banku, który uważnie słucha swoich klientów i dostarcza im takich rozwiązań, jakich potrzebują. Dodatkowo jury konkursu przyznało bankowi wyróżnienie w kategorii Film/wideo w Internecie oraz nagrodę specjalną „za mistrzowskie opanowanie formatu video przyszłości” za tzw. prerolle czyli krótkie filmiki zachęcające odbiorców do obejrzenia całej reklamy wyświetlanej w portalu YouTube.

Dawid Podsiadło kluczem do sukcesu

Kampania “Uważny bank” była jedną z największych akcji promocyjnych banku w ostatnich latach. Wystartowała 1 kwietnia i trwała ponad trzy miesiące. W pierwszej części emitowany był spot wizerunkowy banku, w drugiej promowana była nowa oferta kont i pakietu assistance. Reklamy banku pokazywane były w 68 kanałach telewizyjnych i ponad 200 stacjach radiowych, a także  w Internecie i na nośnikach outdorowych. Kampania wspierana była również intensywnymi działaniami PR-owymi. Autorem koncepcji kreatywnej kampanii jest agencja Just, a spoty wyprodukował dom produkcyjny Opus Film.

Na potrzeby kampanii bank rozpoczął strategiczną współpracę z Dawidem Podsiadło, jednym z najpopularniejszych polskich wokalistów, cenionych za swój talent, oryginalność i zwyczajne bycie sobą. – Ponad 80 proc. badanych klientów w wieku 18-55 lat rozpoznaje go, a ponad 70 proc. lubi – dlatego świetnie sprawdził się w naszej kampanii, odbierany jest bardzo pozytywnie i dobrze wspiera wiarygodność i atrakcyjność naszej marki oraz produktów – podkreśla Barbara Pijanowska-Kuras.

Źródło: Credit Agricole

 

Udostępnij artykuł: