Credit Agricole: w nowej aplikacji mobilna autoryzacja i umawianie spotkań z doradcą

Bezgotówkowo / Z rynku

Credit Agricole wprowadził kolejne nowości w aplikacji „CA24 Mobile – pełna korzyści”. Klienci banku mogą umówić się w nowej aplikacji na spotkanie ze swoim doradcą i skorzystać z mobilnej autoryzacji dla transakcji w placówkach. Bank chce w ten sposób umożliwić klientom załatwianie różnych spraw w jednym miejscu.

Nowa aplikacja mobilna Credit Agricole
Fot. Credit Agricole

Credit Agricole wprowadził kolejne nowości w aplikacji „CA24 Mobile – pełna korzyści”. Klienci banku mogą umówić się w nowej aplikacji na spotkanie ze swoim doradcą i skorzystać z mobilnej autoryzacji dla transakcji w placówkach. Bank chce w ten sposób umożliwić klientom załatwianie różnych spraw w jednym miejscu.

Credit Agricole udostępnił dla swoich klientów zupełnie nową aplikację „CA24 Mobile – pełna korzyści”, którą regularnie wzbogaca o kolejne narzędzia. Tym razem klienci indywidualni mogą w niej umówić spotkanie w placówce ze swoim doradcą. Klient, który umawia spotkanie, widzi wolne terminy u doradcy i może wybrać taki, który najbardziej mu odpowiada. Dodatkowo ma podgląd przeszłych i zaplanowanych spotkań oraz możliwość ich ewentualnego odwołania w razie potrzeby. Bank dodał również do aplikacji wizytówkę doradcy, który jest przypisany do danego klienta. Dzięki temu ma  łatwy i szybki dostęp do numeru telefonu i adresu mailowego swojego doradcy.

Autoryzacja transakcji zleconej w placówce bankowej

Aplikacja „CA24 Mobile – pełna korzyści” pozwala również zautoryzować transakcję, którą klient zleca w placówce bankowej. Klient otrzymuje na swój telefon wiadomość push, zatwierdza transakcję PIN-em i to wystarczy, by autoryzacja zakończyła się pomyślnie. Bank zastępuje w ten sposób zastępuje papierowe potwierdzenia wykonania transakcji realizowanych w placówkach.

Czytaj także: Credit Agricole: klienci umówią się na spotkanie z doradcą w serwisie internetowym CA24 eBank >>>

- Nowa aplikacja „CA24 Mobile – pełna korzyści” otwiera przed naszymi klientami nowe możliwości. Dlatego tych, którzy jeszcze nie mieli przyjemności z niej korzystać, serdecznie do tego zachęcamy – mówi Przemysław Przybylski, rzecznik prasowy Credit Agricole.

Udostępnij artykuł: