Credit Agricole: wizytę w oddziale zarezerwujesz w aplikacji Booksy

Z rynku

Wizyta w placówce o wybranej godzinie i więcej czasu na rozmowę z doradcą – Credit Agricole wychodzi naprzeciw potrzebom klientów i umożliwia rezerwowanie wizyt w swoich oddziałach przez aplikację na smartfony. Bank właśnie nawiązał współpracę z dostawcą aplikacji Booksy.

Credit Agricole i Booksy
Fot. Credit Agricole

Wizyta w placówce o wybranej godzinie i więcej czasu na rozmowę z doradcą – Credit Agricole wychodzi naprzeciw potrzebom klientów i umożliwia rezerwowanie wizyt w swoich oddziałach przez aplikację na smartfony. Bank właśnie nawiązał współpracę z dostawcą aplikacji Booksy.

#CreditAgricole umożliwia rezerwowanie wizyt w swoich oddziałach przez aplikację na smartfony @BooksyApp #Booksy

Booksy to nowa, ale błyskawicznie zyskująca popularność aplikacja na smartfony, która umożliwia umawianie na wizytę u fryzjera czy kosmetyczki, a od niedawna także w… banku. Wystarczy pobrać aplikację na swój telefon, a potem samodzielnie, trzema kliknięciami wybrać oddział, w którym chcemy umówić wizytę, a także datę i godzinę spotkania. Nie trzeba nigdzie dzwonić ani prosić nikogo o pomoc, no i nie trzeba czekać w kolejce.

- Cały czas rozwijamy nasze kanały bankowości zdalnej i zachęcamy klientów do korzystania z banku przez Internet lub telefon. Ale słuchamy także tych, którzy potrzebują bezpośredniego kontaktu z doradcą w placówce. Wychodząc naprzeciw takim potrzebom, nawiązaliśmy współpracę z dostawcą aplikacji Booksy. Myślę, że to świetnie ułatwi załatwianie spraw w naszym banku – mówi Damian Ragan, wiceprezes Credit Agricole.

Aplikacja umożliwia wybranie konkretnego oddziału banku

Aplikacja umożliwia wybranie konkretnego oddziału banku, w którym klient chciałby się umówić. Na początek systemem rezerwacyjnym Booksy objętych będzie 108 placówek Credit Agricole, ale już w 2021 roku umawianie spotkań przez aplikację dostępne będzie we wszystkich placówkach w Polsce.

- Dzięki umawianiu spotkań na konkretne godziny, nasi doradcy będą mieć więcej czasu dla klientów i będą mogli przygotować dla nich lepsze oferty. Nie zapominajmy też o aspekcie bezpieczeństwa sanitarnego: rezerwacja pozwala skrócić do minimum czas oczekiwania w oddziale na spotkanie z doradcą, a więc i zmniejsza ryzyko zarażenia się koronawirusem – przekonuje Damian Ragan.

Czytaj także: Credit Agricole stawia na zieloną energię, w dwa lata chce zmniejszyć ślad węglowy o połowę >>>

- Polski sektor finansowy jest wyjątkowo aktywny we wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań, które są korzystne dla klientów. Credit Agricole to kolejna ważna instytucja, która dostrzegła potrzebę jeszcze bardziej proklienckiego podejścia. Klienci lubią być traktowani indywidualnie i priorytetowo, a dziś dodatkowo bardziej dbają o swoje bezpieczeństwo. Chcemy we współpracy z bankiem maksymalnie uprościć proces umawiania się na wizytę mając na względnie komfort i wygodę – komentuje Łukasz Szymak, Country Manager Booksy w Polsce.

Źródło: ISBnews
Udostępnij artykuł: