Credit Agricole ze względu na koronawirusa umożliwia odroczenie spłaty kredytu o pół roku bez wychodzenia z domu

Z rynku

Oddział Credit Agricole
Fot. Credit Agricole

W trosce o bezpieczeństwo finansowe swoich klientów, bank Credit Agricole umożliwia odroczenie spłaty rat kredytów do sześciu miesięcy. Zainteresowani klienci mogą składać wnioski w tej sprawie – przez Internet lub listownie, bez konieczności odwiedzania placówki bankowej.

#CreditAgricole umożliwia odroczenie spłaty rat kredytów do 6 msc. Klienci mogą składać wnioski przez Internet lub listownie #koronawirus #COVID19 #kredyty #raty

Klienci, którzy z powodu epidemii koronawirusa mogą mieć trudności ze spłatą zaciągniętych w banku kredytów, mogą składać wnioski o ich restrukturyzację. Dotyczy to wszystkich rodzajów kredytów: konsumenckich, hipotecznych, firmowych.

Formularze wniosków oraz druki do pobrania znajdują się na stronie https://www.credit-agricole.pl/restrukturyzacja-koronawirus. We wniosku należy podać dane z dowodu osobistego oraz dane o dochodzie. Taki wniosek powinni złożyć wszyscy uczestnicy restrukturyzowanej umowy kredytu, tj. również współkredytobiorca lub poręczyciel.

Zobacz więcej najnowszych wiadomości o pandemii koronawirusa >>>

– Jeśli wniosek jest motywowany trudnościami finansowymi wynikającymi z epidemii, nie wymagamy dołączania dokumentów poświadczających trudną sytuację finansową. Prosimy jedynie o podanie krótkiej informacji w jaki sposób epidemia wpłynęła na sytuację klienta – wyjaśnia Idalia Laskowicz, dyrektor Pionu Windykacji i Zarządzania Wierzytelnościami w Credit Agricole.

Wniosek można złożyć w formie elektronicznej lub wysłać pocztą

Wniosek o odroczenie spłaty raty kredytu można złożyć w formie elektronicznej lub wysłać listem na adres: Credit Agricole Bank Polska S.A., ul. Legnicka 51-53, 54-203 Wrocław z dopiskiem na kopercie “Restrukturyzacja”.

Czytaj także: ZBP: na wakacje kredytowe może liczyć klient dotknięty skutkami epidemii koronawirusa >>>

Odpowiedź na złożony wniosek zostanie przesłana listownie na adres korespondencyjny lub adres e-mail podany w treści wniosku, ewentualnie bank skontaktuje się z wnioskodawcą telefonicznie. Za przeprowadzenie zmiany w umowie nie będzie pobierana żadna dodatkowa opłata.

Bądź na bieżąco z tematem koronawirusa – zapisz się na nasz newsletter >>>

– Dokładamy wszelkich starań, żeby zapewnić jak najlepszą jakość obsługi klientów i wszystkie wnioski rozpatrywać jak najszybciej. Jednak w związku z tym, że wszyscy działamy w trybie awaryjnym, może okazać się, że trudniej teraz dodzwonić się do naszych doradców w Contact Center. Chciałabym prosić o wyrozumiałość i cierpliwość – dodaje Idalia Laskowicz.

Udostępnij artykuł: