Departament kadr: maj 2009

BANK 2009/06

Jakub Papierski Został prezesem zarządu Allianz Bank Polska SA. Karierę zawodową rozpoczynał w 1993 r. w firmie konsultingowej Pro-Invest International. W latach 1995-1996 pracował w Domu Maklerskim ProCapital, a następnie w Creditanstalt Investment Bank. W marcu 1996 r. przeszedł do Deutsche Morgan Grenfell/Deutsche Bank Research, zajmował się sektorem bankowym w Europie Środkowej i Wschodniej. Od listopada 2001 do września 2003 r. pracował w Banku Pekao SA jako dyrektor wykonawczy Pionu Finansowego, nadzorując bezpośrednio politykę finansową i podatkową banku, systemy informacji zarządczej oraz skarb i zarządzanie portfelami inwestycyjnymi. Był także członkiem Komitetu Zarządzania Aktywami i Pasywami oraz Komitetu Finansowego przy Radzie Nadzorczej. W październiku 2003 r. objął stanowisko prezesa zarządu Centralnego Domu Maklerskiego Pekao SA, a od września 2006 r. pełnił jednocześnie funkcję wiceprzewodniczącego w Radzie Nadzorczej Pioneer Pekao TFI SA. Jest przewodniczącym Rady Programowej Akademii Liderów Rynku Kapitałowego przy Fundacji im. Lesława Pagi.

 

Małgorzata Sztejter

Pełni funkcję dyrektora marketingu międzynarodowej kancelarii prawniczej CMS Cameron McKenna. Jest odpowiedzialna za całość działań marketingowych i PR, a także za wsparcie business development wszystkich praktyk kancelarii w Polsce. Wcześniej, jako dyrektor ds. komunikacji marketingowej, była odpowiedzialna za PR i marketing PricewaterhouseCoopers w Polsce. Karierę zawodową rozpoczęła w dziale PR agencji reklamowej DMB&B, później w Unilever Polska zajmowała się zagadnieniami komunikacji wewnętrznej, PR oraz programami kierowanymi do studentów.

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

 

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: