Dialog z klientem decyduje

Bankowość

Rozmowa z Mateuszem Bembenkiem - Performance Marketing Manager, leadAff

Mateusz Bembenek: Dzisiejsza debata jest poświęcona prowadzeniu kampanii efektywnościowej w internecie – tylko i wyłącznie dla banków. Temat, który chcemy poruszyć to problemy, błędy przy planowaniu, które zaczynają się od samego początku, podczas planowania, przez realizację i rozliczenia.  Mówimy o tym, czego obawiają się banki, wydawcy – czyli ta druga strona – i co zrobić aby te błędy zniwelować albo poprawić, znaleźć wspólny środek ciężkości. Chodzi o to, aby wydawca był zadowolony z kampanii, i przede wszystkim bank – z realizacji, jakości tego, co dla niego wykonujemy, z formy działania i reklamy jaka jest prowadzona – aby wszystko skupiało się na osiągnięciu wspólnego celu.

Wolisz oglądać i słuchać zamiast czytać? Kliknij tutaj.

Udostępnij artykuł: