Dialog z klientem decyduje

Bankowość

Rozmowa z Mateuszem Bembenkiem - Performance Marketing Manager, leadAff

Rozmowa z Mateuszem Bembenkiem - Performance Marketing Manager, leadAff

Mateusz Bembenek: Dzisiejsza debata jest poświęcona prowadzeniu kampanii efektywnościowej w internecie - tylko i wyłącznie dla banków. Temat, który chcemy poruszyć to problemy, błędy przy planowaniu, które zaczynają się od samego początku, podczas planowania, przez realizację i rozliczenia.  Mówimy o tym, czego obawiają się banki, wydawcy - czyli ta druga strona - i co zrobić aby te błędy zniwelować albo poprawić, znaleźć wspólny środek ciężkości. Chodzi o to, aby wydawca był zadowolony z kampanii, i przede wszystkim bank - z realizacji, jakości tego, co dla niego wykonujemy, z formy działania i reklamy jaka jest prowadzona - aby wszystko skupiało się na osiągnięciu wspólnego celu.

Wolisz oglądać i słuchać zamiast czytać? Kliknij tutaj.

Udostępnij artykuł: