Dlaczego warto zainstalować terminal POS? Polska Bezgotówkowa startuje z kampanią reklamową

Firma

Terminal płatniczy
Fot. Pixabay.com

Fundacja Polska Bezgotówkowa rozpoczęła ogólnopolską kampanię marketingową zachęcają przedsiębiorców do instalowania terminali do obsługi płatności bezgotówkowych.

Kampania @bezgotowkowa ma zachęcić przedsiębiorców do instalowania terminali do obsługi płatności bezgotówkowych #płatnościbezgotówkowe #termianale

Jest to pierwsza – w historii działań branży finansowej – ogólnopolska kampania, której głównym celem jest promocja działań zmierzających do popularyzacji bezgotówkowości w Polsce, powiedział Paweł Widawski, wiceprezes Fundacji Polska Bezgotówkowa.

Kampania obejmuje szeroki zakres mediów: telewizję, radio, prasę oraz Internet.

Celem tych działań jest skierowanie jak największej liczby przedsiębiorców na strony internetowe Agentów Rozliczeniowych oraz banków, którzy biorą udział w Programie. To właśnie na stronach tych podmiotów można wypełnić formularz, zostawić swoje dane a nawet zawrzeć umowę o terminal.

Program Polska Bezgotówkowa

Do Programu Polska Bezgotówkowa mogą zgłaszać się mikro, mali i średni przedsiębiorcy, którzy chcą rozpocząć przyjmowanie płatności bezgotówkowych za swoje towary i usługi,
a w okresie ostatnich 12 miesięcy w swoim punkcie handlowo-usługowym nie akceptowali płatności bezgotówkowych. Do udziału w Programie uprawnieni są chętni przedsiębiorcy, którzy posiadają maksymalnie 5 placówek detalicznych.

Przedsiębiorca, który zdecyduje się przyłączyć do Programu, otrzyma wsparcie ze strony Fundacji polegające na pokryciu kosztów związanych z otrzymaniem terminala do akceptacji kart oraz kosztów obsługi płatności bezgotówkowych przez okres 12 miesięcy. Detalista może otrzymać maksymalnie 3 terminale, w tym jeden terminal mPOS. Dla każdego terminala okres dofinansowania jest liczony przez 12 miesięcy osobno, od momentu jego instalacji.

Źródło: Informacja prasowa

 

Udostępnij artykuł: