Szkolenia i Certyfikacje: Do wybitnych świat należy

BANK 2009/10

Kiedy pracownicy Centrum Finansowego Banku Danske z miejscowości Glostrup uznali, że chcą, by ich firma była wybitna, okazało się, że mają problem. Bo co to znaczy być wybitnym, jak to zdefiniować? I dlaczego bycie dobrym to już za mało?

Sześćdziesięciu pięciu pracowników i menedżerów oddziału Danske z Glostrup stanęło przed nie lada wyzwaniem. W nowym oddziale wylądowali pracownicy, którzy się nie znali. Morale było kiepskie, poczucie odpowiedzialności zerowe. Na skutki nie trzeba było długo czekać. Problemy spadły na bank jak szarańcza na pole kukurydzy: pracownicy odchodzili, a świeżo upieczeni menedżerowie nie byli w stanie opanować sytuacji.

Jak trwoga to do firm szkoleniowych

Z pozoru wyglądało na to, że wszystkie korporacyjne procedury w tym feralnym oddziale banku są przestrzegane. A tu taka katastrofa. Wtedy ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: