Dobry opis produktu na stronie internetowej. Jak to zrobić?

Firma

Od dobrze skonstruowanego opisu często zależy, czy dany klient zdecyduje się na zakup bądź proponowaną mu usługę piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa w kolejnym artykule poradniczym opublikowanym w Akademii Przedsiębiorcy.

Fot. stock.adobe.com / insta_photos

Od dobrze skonstruowanego opisu często zależy, czy dany klient zdecyduje się na zakup bądź proponowaną mu usługę piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa w kolejnym artykule poradniczym opublikowanym w Akademii Przedsiębiorcy.

Autorzy artykułu wyjaśniają jak opisać ciekawie produkt na swojej stronie internetowej przestrzegając zasad SEO oraz jakich błędów należy unikać przy konstruowaniu opisu takiego opisu.

Eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa zauważają, że aż 90 proc. konsumentów bierze pod uwagę informacje zawarte w opisie produktu przed podjęciem decyzji o jego zakupie.

Dużą wartością artykułu w Akademii Przedsiębiorcy jest wyliczenie szeregu błędów popełnianych przez sprzedawców w opisach produktów.

Więcej użytecznych informacji można znaleźć w artykule „Jak napisać dobry opis produktu?”

Udostępnij artykuł: