Dynamiczny rozwój Liberty Direct

Finanse i gospodarka

144 mln zł składki przypisanej brutto w porównaniu do 95,8 mln zł przed rokiem zebrało po trzech kwartałach br. Liberty Direct.

Oznacza to 50 proc. wzrost w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. O 50 proc. wzrosła również liczba ubezpieczanych przez firmę pojazdów, osiągając poziom 270 tys.

„Za sprawą intensywnego rozwoju sprzedaży, przede wszystkim w kanale multiagencyjnym, osiągnęliśmy dużo wyższą dynamikę składki niż rynek, utrzymując równocześnie niskie koszty działalności operacyjnej. Równocześnie jako priorytet traktujemy wysoką jakość obsługi klienta.”? podsumowuje Michał Kwieciński, dyrektor generalny Liberty Direct.

„Trzonem sprzedaży Liberty Direct pozostają kanały directowe, które wspieramy kampaniami telewizyjnymi i internetowymi promującymi OC oraz ofertę AC. Poszukujemy równocześnie nowych form dotarcia do klienta – z tego względu testujemy innowacyjne rozwiązania takie jak np. sprzedaż przez serwisy zakupów grupowych. Modyfikujemy również ofertę – w ostatnich miesiącach wprowadziliśmy nowe opcje Autocasco Warsztat i Warsztat Plus, które spotkały się z dobrym przyjęciem klientów.” – komentuje Rafał Karski, dyrektor sprzedaży i marketingu Liberty Direct.

Źródło: PIU

Udostępnij artykuł: