Dział marketingu PAYBACK z nowym kierownictwem

Kadry

Katarzyna Grzywaczewska
Fot. PAYBACK

W połowie grudnia 2018 roku do zespołu zarządzającego PAYBACK Polska dołączyła Katarzyna Grzywaczewska, która objęła stanowisko dyrektora marketingu. Do jej głównych zadań należeć będzie m.in. dalsze wzmacnianie multipartnerskich działań koalicji partnerów Programu, wsparcie komunikacji oraz nawiązywanie relacji z przyszłymi partnerami, a także budowanie zaangażowania, aktywności i satysfakcji uczestników Programu PAYBACK.

Do zespołu zarządzającego #PAYBACK Polska dołączyła Katarzyna Grzywaczewska, która objęła stanowisko dyrektora marketingu

Katarzyna Grzywaczewska jest związana z marketingiem od 2001 roku. W tym czasie pracowała dla takich firm jak Raiffeisen Polbank, Orange, Aviva Poland oraz Liberty Ubezpieczenia. Przez ostanie 3 lata pełniła funkcję dyrektora ds. komunikacji marketingowej w T-Mobile, gdzie była odpowiedzialna m. in. za wdrożenie nowej strategii komunikacji oraz ponowne uruchomienie platformy Electronic Beats, której ideą jest stwarzanie szans do dalszego rozwoju młodym, zdolnym artystom.

 PAYBACK ma za sobą intensywny rok

– Bieżący rok był dla nas bardzo intensywny i obfitował w wiele sukcesów, wyzwań oraz liczne działania mające na celu zbudowanie solidnych podstaw do dalszego, dynamicznego rozwoju programu PAYBACK w Polsce. Naszym celem jest przede wszystkim wzmacnianie relacji partnerów Programu z ich klientami i wierzę, że dołączenie do naszego zespołu p. Katarzyny w znaczny sposób przyczyni się do budowania wspólnego sukcesu w oparciu o jak najlepsze doświadczenia i praktyki z obszaru nowoczesnej i innowacyjnej komunikacji marketingowej. Kasia pracowała dotychczas dla wielu znanych firm, w których odpowiadała za całe spektrum obszarów marketingowych. Jestem przekonany, że jej ogromna wiedza oraz doświadczenie wesprą zespół PAYBACK w budowaniu długoterminowego wzrostu wartości marek, które z nami współpracują – mówi Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający PAYBACK Polska.

– Bardzo się cieszę, że dołączam do zespołu specjalistów w zakresie marketingu B2B i B2C, a także personalizacji i Smart Data. PAYBACK, dzięki zasięgowi i sposobie dotarcia, ma olbrzymi potencjał na wdrażanie angażujących rozwiązań dla klientów naszych partnerów. Już teraz widzę obszary, w których jeszcze mocniej możemy zaakcentować naszą obecność na rynku. Zaczynam pracę w firmie z długą historią i mocną pozycją, ale co najważniejsze w gronie ambitnych, profesjonalnych i kreatywnych osób, z którymi mam nadzieję budować przyszłość PAYBACK w Polsce – mówi Katarzyna Grzywaczewska.

Źródło: PAYBACK Polska

 

Udostępnij artykuł: