E-szkody – nowe rozwiązanie dla klientów Grupy Ubezpieczeniowej Europa

Finanse i gospodarka

Grupa Ubezpieczeniowa Europa uruchomiła jedną z kluczowych funkcjonalności w serwisie dla klienta indywidualnego. Umożliwia ona pełną likwidację szkód on-line. Dzięki nowemu rozwiązaniu klienci mogą na bieżąco, w dogodnym dla siebie czasie, monitorować przebieg procesu likwidacji szkody: od chwili zgłoszenia zdarzenia, poprzez śledzenie statusów postępowania, aż do wypłaty świadczenia.

Nowa funkcjonalność serwisu Europy znacznie upraszcza i przyspiesza likwidację szkód zgłoszonych w kanale internetowym. Każdy zalogowany klient może nie tylko w pełni zarządzać swoimi produktami ubezpieczeniowymi, ale również szybko i bez zbędnych formalności zgłosić zdarzenie oraz zdalnie śledzić przebieg likwidacji swojej szkody. Aplikacja została zaprojektowana w taki sposób, aby jej użytkowanie było proste i intuicyjne. Każdy zalogowany klient ma możliwość prześledzenia historii wykonanych dyspozycji dotyczących zgłoszonych szkód lub dołączenia niezbędnej dokumentacji do bieżącego postępowania. Nowe rozwiązanie pozwala także zadawać pytania za pomocą prostego formularza. Kolejną funkcjonalnością zwiększającą atrakcyjność usługi są elektroniczne potwierdzenia, które użytkownik serwisu otrzymuje w formie sms. W ciągu siedmiu dni od rejestracji zdarzenia system wysyła wiadomość zawierającą informację o numerze zgłoszonej szkody, a w dalszej kolejności powiadomienia o aktualnych statusach postępowania.

– Rozbudowa serwisu Europy o nowe narzędzia poprawiające komfort jego użytkowania jest odpowiedzią na wzrastające wymagania klientów. Stale  pracujemy nad nowoczesnymi rozwiązaniami zwiększającymi naszą konkurencyjność w kanale internetowym. Mamy świadomość, że już samo zdarzenie szkodowe wiąże się ze stresem dla poszkodowanych, dlatego wdrażamy udogodnienia, które maksymalnie uproszczają proces obsługi naszych klientów. Jedną z takich innowacji jest likwidacja szkód w pełni on-line – mówi Alicja Hamkało, rzecznik prasowy Grupy Ubezpieczeniowej Europa.

Serwis Europy stanowi podstawową platformę do komunikacji z klientem indywidualnym w kanale internetowym. Jego głównym zadaniem jest umożliwienie użytkownikom sprawnego zarządzania posiadanymi produktami ubezpieczeniowymi. Dzięki dostępowi przez 24 h na dobę z każdego miejsca na świecie mogą oni uzyskać szczegółowe informacje na temat swoich produktów, przejrzeć szczegóły polisy, prześledzić historię wykonanych dyspozycji, zgłosić szkodę oraz śledzić jej statusy. Serwis  jest przeznaczony dla osób dokonujących zakupu polisy w kanale internetowym lub już posiadających produkty ubezpieczeniowe Europy. Obecnie serwis obsługuje polisy turystyczne, nieruchomości, inwestycyjne oraz rowerzysty, a wkrótce mają pojawić się w nim kolejne kategorie ubezpieczeń.

Źródło: TU Europa S.A.

 

Udostępnij artykuł: