Edukacja: Edukacja i jeszcze raz edukacja!

NBS 2016/05

Niegdyś praca w bankowości dawała poczucie wyjątkowości i prestiżu. Dzisiejsze skojarzenia znacznej części społeczeństwa są mniej pochlebne, a obrazuje je hasło "bankster". W najnowszym badaniu "Zaufanie Polaków do banków" zrealizowanym na zlecenie Procontent Communication mniej niż połowa badanych (45%) uważa, że banki są uczciwe wobec swoich klientów.

Urszula Szulc,
Dyrektor Projektu BAKCYL,
Warszawski Instytut Bankowości

Osłabienie zaufania społecznego do banków to bardzo szkodliwy proces z punktu widzenia funkcjonowania całej gospodarki. I tak jak w życiu osobistym, nawet jeśli przyczyną straty zaufania były plotki i niedomówienia, jego odzyskanie jest tak trudne.

Współpraca

Zaangażowanie banków w edukację finansową to pozytywny przykład, jak można dobrze łączyć interes biznesowy postrzegany długoterminowo z odpowiedzialnością społeczną instytucji finansowych. Niezbędna jednak jest współpraca, bo właśnie współdziałanie daje ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: