Edukacja kadr instytucji finansowych: Incentive tours receptą na kryzys

BANK 2009/10

Rafting u stóp najwyższych wodospadów świata, wyprawa śladami bohaterów powieści "Kod Leonarda", wyjazd na mecz reprezentacji w piłce nożnej albo... przedświąteczne sprzątanie. To tylko kilka pomysłów polskich firm specjalizujących się w organizowaniu wyjazdów motywacyjno-integracyjnych.

Ewa Kadys, Miwczysław
T. Starkowski

A te są elementem strategii zarządzania personelem w firmie.  Od dawna wykorzystująje banki i inne instytucje finansowe. Tyle że ostatnio temat ten, pewnie z racji spowolnienia gospodarczego, stał się cokolwiek wstydliwy.

 

– Incentive travels to dziedzina działalności z zakresu sprzedaży, marketingu i zarządzania, polegająca  na używaniu obietnicy uczestnictwa w wyjątkowej podróży, jej realizacji i podtrzymywaniu wspomnień z przeżyć związanych z nią w celu motywowania jej uczestników do osiągania wyjątkowych wyników w pracy – mówi Sławomir J. Wróblewski, właściciel firmy Meetings Management, sekretarz generalny Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce.

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

– Bank stawia ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: