Edukacja: Uczymy oszczędzania już od pierwszej klasy

NBS 2016/02

Czym skorupka za młodu nasiąknie... - to przysłowie zna każdy. Dotyczyć ono może także nawyku oszczędzania, który można, a nawet należy, wpajać dzieciom od najmłodszych lat.

Czym skorupka za młodu nasiąknie... - to przysłowie zna każdy. Dotyczyć ono może także nawyku oszczędzania, który można, a nawet należy, wpajać dzieciom od najmłodszych lat.

Jerzy Liszniański

Idąc za tym hasłem, Kaszubski Bank Spółdzielczy konsekwentnie dąży do utrzymania jak najlepszych i najtrwalszych relacji ze swymi potencjalnymi, najmłodszymi klientami. W tym celu co roku organizujemy konkursy dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych oraz współorganizujemy z bankiem zrzeszającym konkurs w postaci internetowej gry ekonomicznej przeznaczony dla uczniów szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych.

Jerzy Liszniański

Wiceprezes zarządu Kaszubskiego Banku Spółdzielczego. Pracę w tym banku rozpoczął 1 czerwca 2003 r. na stanowisku inspektora kredytowego. Następnie obejmował stanowiska zastępcy kierownika działu kredytów, dyrektora oddziału banku w Wejherowie, a 1 czerwca 2014 r. został wiceprezesem zarządu banku

 

Organizujemy takie wydarzenia, aby poszerzyć wiedzę dzieci i młodzieży w zakresie bankowości, finansów i ekonomii. To ważne, aby od najmłodszych lat wyrobić w dzieciach nawyk oszczędzania i wpoić im umiejętność gospodarowania pieniędzmi. Oprócz tego zależy nam także na promocji naszego banku.

Pierwszy konkurs – „Umiemy oszczędzać w SKO” – organizowany od 2010 r. przeznaczony jest dla dzieci ze szkół podstawowych. Jego celem jest edukacja uczniów w zakresie różnych form oszczędzania, upowszechnianie racjonalnego gospodarowania środkami pieniężnymi oraz propagowanie w szkołach członkostwa w SKO.

Konkurs jest rozstrzygany w dwóch kategoriach. Pierwsza to „Nasze oszczędności”. Nagrody w tym konkursie są przyznawane zarówno indywidualnie – czyli dla trzech uczniów z najwyższą wartością zgromadzonych oszczędności, jak i zespołowo. Wówczas nagradzamy szkołę, ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: