EFFIE dla Proamy

Finanse i gospodarka

Proama, wraz z domem mediowym MediaCom i agencją kreatywną Change Integrated, została wyróżniona brązową statuetką EFFIE - nagrodą przyznawaną za najbardziej efektywną komunikację marketingową. Jury konkursu doceniło wyniki sprzedażowe kampanii wprowadzającej markę Proama na polski rynek.

Proama, wraz z domem mediowym MediaCom i agencją kreatywną Change Integrated, została wyróżniona brązową statuetką EFFIE - nagrodą przyznawaną za najbardziej efektywną komunikację marketingową. Jury konkursu doceniło wyniki sprzedażowe kampanii wprowadzającej markę Proama na polski rynek.

"Statuetka EFFIE jest dla nas ważnym wyróżnieniem, potwierdzającym fakt, że również środowisko marketingowe zauważyło nasze działania i ich efekty. Jeszcze jednak ważniejsze jest dla nas zaufanie naszych klientów" - mówi Łukasz Jadachowski, dyrektor marketingu w Proamie.

Proama, wchodząc na polski rynek, w krótkim czasie osiągnęła bardzo dobre wyniki sprzedażowe. Firma rozpoczęła działalność komercyjną 29 stycznia 2012 roku i już po jedenastu miesiącach działalności (na koniec 2012 roku) miała 262 tys.  sprzedanych polis. Po kolejnych siedmiu miesiącach Proama niemal podwoiła liczbę klientów - osiągając ich aż pół miliona. Obecnie z polisami Proamy jeździ 560 tys. kierowców.

Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń

Udostępnij artykuł: