Ergo Hestia likwiduje szkody już w chwili zgłoszenia

Finanse i gospodarka

Od lipca 2013 r. Ergo Hestia wprowadziła usługę przyspieszonej likwidacji prostych szkód majątkowych. Aby cały proces przebiegał sprawnie i bezproblemowo, wprowadzono procedury umożliwiające likwidację szkód już w trakcie rozmowy, w której są one zgłaszane.

Standardowo uproszczona likwidacja szkody trwa 3 do 5 dni roboczych, tymczasem w ramach nowej procedury zaangażowanie ze strony klienta ogranicza się do wykonania jednego telefonu, bez konieczności dosyłania dodatkowych dokumentów.

Prowadzone od chwili uruchomienia nowej usługi statystyki dotyczące działalności infolinii Ergo Hestii pokazują jednoznacznie, że zdecydowana większość zgłaszanych szkód likwidowana jest w dniu zgłoszenia.

Usługę błyskawicznej likwidacji szkód w trakcie pierwszej rozmowy telefonicznej oferujemy od niedawna, jednak już teraz otrzymujemy wiele pozytywnych sygnałów od naszych klientów. Pokazują one, że tego typu usługa jest przez nich doceniana i niewątpliwie potrzebna na rynku” – mówi Bartosz Dołkowski, dyrektor spółki ProContact obsługującej infolinię Grupy Ergo Hestia.

Źródło: PIU

Udostępnij artykuł: