Ergo Hestia promuje eKonto

Finanse i gospodarka

Ergo Hestia rozpoczęła konkurs promujący obsługę ubezpieczeń w internecie. Od 7 listopada 2011 r. do 5 lutego 2012 r., przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu każdy klient, który dokona aktywacji swojego eKonta najbliżej pełnej godziny otrzyma od firmy równowartość swojej składki ubezpieczeniowej lub opłaconej ostatnio raty.

To znaczy, że Ergo Hestia nagrodzi ponad 2 tysiące klientów. Ubezpieczyciel chce zachęcić Polaków do korzystania z ubezpieczeń w sieci.

„eKonto to rozwiązanie podobne do internetowego rachunku bankowego, ale zamiast zarządzania kontem, zarządzamy w nim swoimi polisami. To bardzo wygodne dla klientów: za pośrednictwem eKonta można decydować o swoim ubezpieczeniu z każdego miejsca na świecie.” – mówi Mario Everardo Zamarripa Gonzalez, dyrektor Biura Sprzedaży Direct w Ergo Hestii. Przez eKonto można zlikwidować większość szkód, sprawdzić zakres swojej polisy oraz opłacić składkę. Można też śledzić proces likwidacji szkody.

Źródło: PIU

Udostępnij artykuł: