eSky Group wdraża system antyfraudowy od Nethone

Z rynku

Nethone, polski dostawca rozwiązań sztucznej inteligencji, dostarczył do eSky Group, właściciela e-serwisów turystycznych eSky i eDestinos, pakiet rozwiązań do zapobiegania fraudom płatniczym. Według zapewnień dostawcy rozwiązanie łączy głębokie, wielowymiarowe profilowanie użytkowników, trwałe cyfrowe znakowanie urządzeń, biometrię behawioralną oraz zaawansowane uczenie maszynowe.

Specjaliści Nethone stworzyli armię modeli antyfraudowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb eSky Group oraz do specyfiki środowiska biznesowego, w jakim działa. Narzędzie profilujące Nethone dokładnie sprawdzi wszystkich użytkowników serwisów turystycznych, zbierając dane. Są to informacje o sprzęcie, oprogramowaniu, środowisku sieciowym i zachowaniu użytkownika w interakcji z serwisem. Modele antyfraudowe mają w czasie rzeczywistym przeanalizować każdą sesję i wydać  rekomendacje dotyczące legalności transakcji kartowych, zanim płatności zostaną przekazane do rozliczenia. Innymi słowy, oszuści będą wykrywani jeszcze zanim dopuszczą się wyłudzenia – na żywo i automatycznie.

– Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, modele uczą się na bieżąco, zwiększając swoją skuteczność z każdą przeanalizowaną sesją. System utrzymuje więc najwyższy poziom skuteczności niezależnie od zmian w sposobie działania oszustów. Ponieważ rozwiązanie pracuje w tle, jego obecność nie jest w najmniejszym stopniu odczuwalna dla klientów eSky – przekonuje Hubert Rachwalski, CEO, Nethone.

Serwisy eSky Group są aktywne na ponad 20 rynkach, gdzie współpracują z 817 liniami lotniczymi i prawie milionem hoteli. Z ich usług korzysta ponad 5,3 mln użytkowników.

Marcin Złoch

 

Udostępnij artykuł: