Europa: samoobsługowy serwis dla klientów indywidualnych

Finanse i gospodarka

Grupa Europa uruchomiła w marcu jedną z kluczowych funkcjonalności w serwisie dla klienta indywidualnego, umożliwiającą składnie dyspozycji do polis i certyfikatów online.

Dzięki tej usłudze wszelkie formalności związane np. ze zmianą danych osobowych, numerem konta bankowego, rezygnacją z ubezpieczenia czy zmianą hasła klienci mogą wykonać samodzielnie bez wychodzenia z domu. Obecnie portal obsługuje polisy turystyczne, zdrowotne oraz na życie, a wkrótce mają pojawić się w nim kolejne kategorie ubezpieczeń.

Serwis powstał w październiku 2012 r. i od początku jest rozbudowywany o nowe narzędzia poprawiające komfort użytkowania. Głównym zadaniem serwisu jest umożliwienie klientom sprawnego zarządzania posiadanymi produktami ubezpieczeniowymi. Dzięki dostępowi przez całą dobę, z każdego miejsca na świecie, mogą oni uzyskać szczegółowe informacje na temat swoich produktów, przejrzeć szczegóły polisy, prześledzić historię wykonanych dyspozycji czy zgłosić szkodę.

Serwis jest odpowiedzią na stale wzrastające wymagania klientów oraz poszukiwanie rozwiązań zwiększających naszą konkurencyjność na rynku detalicznym. To wszechstronne narzędzie dające klientom pełną kontrolę nad posiadanymi produktami ubezpieczeniowymi” – mówi Alicja Hamkało, rzecznik prasowy grupy Europa.

Źródło: PIU

Udostępnij artykuł: