„Express ELIXIR – jeśli chcesz ekspresowo wysłać pieniądze” – nowa edycja kampanii reklamowej

Finanse i gospodarka

Rusza kolejna edycja kampanii reklamowej promującej system płatności natychmiastowych Express ELIXIR, którego operatorem jest Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A. Działania reklamowe mają na celu popularyzację usługi zarówno wśród nowych, jak i dotychczasowych użytkowników. Kampania potrwa do 22 grudnia.

Rusza kolejna edycja kampanii reklamowej promującej system płatności natychmiastowych Express ELIXIR, którego operatorem jest Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A. Działania reklamowe mają na celu popularyzację usługi zarówno wśród nowych, jak i dotychczasowych użytkowników. Kampania potrwa do 22 grudnia.

Celem kampanii jest uświadomienie konsumentom w jak wielu różnych życiowych sytuacjach może być przydatny przelew natychmiastowy. - Express ELIXIR to usługa dla wszystkich, którzy chcą mieć pełną kontrolę nad swoimi finansami i lubią wiedzieć kiedy dokładnie przelewane przez nich pieniądze docierają do odbiorcy - mówi Grzegorz Leńkowski, dyrektor Linii biznesowej płatności natychmiastowe w Krajowej Izbie Rozliczeniowej S.A. - Express ELIXIR oddaje kontrolę nad momentem realizacji transakcji klientom banków, które mają ten rodzaj przelewu w swojej ofercie. Z przelewów realizowanych nawet w ciągu kilku sekund można korzystać 24 godziny na dobę, także w niedziele i święta - dodaje G. Leńkowski.

Rozpoczęta w poniedziałek, 18 listopada, kampania potrwa do 22 grudnia. Spot, którego celem jest przypomnienie dotychczasowym klientom o dostępności przelewów natychmiastowych oraz zachęcenie nowych użytkowników do korzystania z usługi będzie emitowany na portalach Interia.pl, TVN24.pl, Biznes.pl oraz na mobilnych stronach Pulsu Biznesu, Dziennika Gazety Prawnej i Forbes’a, a także w e-wydaniach tygodników opinii (Newsweek oraz 7 dni Gospodarka PAP). Spot pojawi się również na stronach internetowych kanałów TVN24 i TVN CNBC oraz Ipla "Świat Biznesu".

Obecnie usługa Express ELIXIR dostępna jest w ośmiu bankach. Należą do nich: Alior Bank, Bank Zachodni WBK, BRE Bank (dla klientów korporacyjnych), ING Bank Śląski, Bank BPS, Bank Handlowy w Warszawie (dla klientów korporacyjnych), Millennium Bank i Meritum Bank. Kolejne wdrożenia planowane są w 15 bankach, które już podpisały umowy z KIR S.A.

Spot reklamowy oraz pozostałe informacje na temat kampanii można znaleźć na stronie www.expresselixir.pl. Kreację kampanii przygotowała agencja kreatywna Red Branch, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MAXUS.

Anna Olszewska
Rzecznik prasowy
Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.

Udostępnij artykuł: