First Data Polska i Raiffeisen Bank Polska rozszerzają współpracę

Bankowość

First Data Polska, lider w dziedzinie handlu elektronicznego i usług przetwarzania płatności, rozszerza współpracę z Raiffeisen Bank Polska o procesowanie płatności w ramach nowego programu kart bezstykowych wdrażanych przez Bank.

First Data Polska, lider w dziedzinie handlu elektronicznego i usług przetwarzania płatności, rozszerza współpracę z Raiffeisen Bank Polska o procesowanie płatności w ramach nowego programu kart bezstykowych wdrażanych przez Bank.

First Data Polska i Raiffeisen Bank Polska są partnerami biznesowymi od ponad dziesięciu lat. Od początku współpracy First Data odpowiada za kompleksowe usługi outsourcingowe w ramach obsługi kart debetowych, obciążeniowych oraz kredytowych. Aktualna oferta kart proponowanych klientom Raiffeisen Bank Polska zostanie uatrakcyjniona o wprowadzenie funkcjonalności płatności bezstykowych w systemie Visa payWave na kartach płatniczych wyposażonych w antenę i mikroprocesor.

Karty te umożliwiają dokonywanie szybkich płatności bezgotówkowych na niewielkie kwoty w tysiącach punktów handlowo-usługowych na terenie Polski, jak również na całym świecie. W celu dokonania transakcji wystarczy zbliżyć kartę do terminala wyposażonego w specjalny czytnik. Zostanie ona zrealizowana w zaledwie kilka sekund.

"Zawsze staramy się oferować innowacyjne rozwiązania, by zwiększać wygodę klientów w korzystaniu z produktów finansowych" - powiedział Andrzej Święch, dyrektor Departamentu Bankowości Klientów Indywidualnych i Małych Przedsiębiorstw w Raiffeisen Bank Polska. - "Wydawanie kart w technologii bezstykowej, we współpracy z zaufanym partnerem, jakim jest First Data to kolejny krok w tym kierunku. Poszerzenie naszej oferty o karty Visa payWave umożliwi nam oferowanie klientom bezpiecznego i wygodnego instrumentu, który umocni naszą pozycję jako nowoczesnej instytucji finansowej".

"Sukcesywnie rośnie liczba placówek oferujących możliwość płatności kartą bez konieczności potwierdzenia jej za pomocą kodu PIN." - dodał Grzegorz Długosz, Członek Zarządu First Data Polska - "Dzięki możliwości dotarcia do nowych segmentów rynku, które dotychczas nie akceptowały płatności bezgotówkowych, karty zbliżeniowe stają się w Polsce coraz bardziej popularne i są kolejnym krokiem na drodze do zastępowania płatności gotówkowych płatnościami dokonanymi przy użyciu kart."

Źródło:Clue PR

Udostępnij artykuł: