Forum Strategii Bankowych 2014

Forum Strategii Bankowych

Forum Strategii Bankowych12 czerwca 2014, Hotel Double Tree w WarszawieJakie będą polskie banki po roku 2020?

 

 

 Wśród prelegentów m.in.:

alicki.piotr.75xPiotr Alicki
Wiceprezes Zarządu PKO Banku Polskiego

cholewa.mariusz.75x75dr Mariusz Cholewa
Prezes Zarządu BIK S.A.

groszek.mieczyslaw.01.75x75Mieczysław Groszek
Wiceprezes Związku Banków Polskich

grzebieluch.adam.75xAdam Grzebieluch
Wiceprezes BOŚ Bank S.A.

kacprzyk.dariusz.75xDariusz Kacprzyk
Prezes BGK S.A.

kalicki.krzysztof.75xKrzysztof Kalicki
Prezes Deutsche Bank Polska S.A.

lech.andrzej.75x75Andrzej Lech
Prezes Warszawskiego Instytutu Bankowości

pomianek.zbigniew.75xZbigniew Pomianek
Wiceprezes Zarządu Asseco Poland S.A.

sieradz.andrzej.01.75x75Andrzej Sieradz
Wiceprezes BGŻ S.A.

szymanski.michal.75xdr Michał Szymański
Wiceprezes Zarządu KIR S.A.

szyszkowiak.feliks.75xFeliks Szyszkowiak
Wiceprezes BZ WBK S.A.

wolski.andrzej.01.75x75Andrzej Wolski
Wiceprezes Centrum Prawa Bankowego i Informacji

Celem konferencji Forum Strategii Bankowych jest pokazanie wizji rozwoju polskiego sektora po roku 2020, w świetle nowych unijnych wymogów regulacyjnych. Planujemy wykorzystać wnioski z marcowego Forum Bankowego, zorganizowanego przez ZBP.

Organizatorzy konferencji nie zamierzają skłaniać ekspertów bankowych do ujawnienia strategii rozwojowej ich macierzystych banków. Chcemy wspólnie ze środowiskiem naukowym i bankowymi ekspertami zastanowić się, w kierunku jakiego modelu biznesowego będzie ewoluować polski sektor bankowy. Już dziś można dostrzec wiele rynkowych i technologicznych tendencji, warto je zauważyć jeszcze przed rokiem 2020, czyli przed ograniczeniem w pozyskiwaniu unijnych środków na inwestycje infrastrukturalne (zielona gospodarka, energetyka jądrowa, "reindustrializacja" Polski).

Eksplozja rozwojowa nowych dziedzin e-gospodarki będzie miała wpływ na nowego typu, o wiele bliższe relacje banku z klientem (profilowanie produktów). Banki nie tylko muszą docenić znaczenie mediów społecznościowych w tworzeniu mody na nowe produkty. Powinny także docenić tkwiący w nich potencjał zagrożenia reputacji banku. Do lepszego profilowania klientów potrzebne będzie szersze wykorzystanie takich narzędzi, jak BIG DATA, wirtualne chmury obliczeniowe, scoring itp.

Coraz większa mobilność klientów i wielokanałowa dostępność on-line do ofert bankowych skłania do tworzenia koalicji banków z sieciami detalicznymi i telekomami dotyczących nowych sieci płatności bezgotówkowych.

Nowe wyzwania technologiczne pozwolą na ograniczenie kosztów prowadzenia banku, ale są także źródłem nowych zagrożeń z dziedziny polityki bezpieczeństwa banków.

Te wszystkie tematy powinny być punktem wyjścia do dyskusji o polskiej bankowości po roku 2020.

 

PANEL I

  • Jakie czynniki rozwoju gospodarczego Polski i całej UE zadecydują o rozwoju polskiego sektora bankowego?

PANEL II

  • Nowego typu relacje z klientem banków. Jak tworzyć nowe programy lojalnościowe

PANEL III

  • Jak IT wspomaga procesy zarządzania i sprzedaży produktów finansowych w bankach?

 

Zobacz:

 

 

 Forum jest organizowane w ramach projektu:

hb.logo.300x100

 

www.aleBank.pl/HoryzontyBankowosci

Udostępnij artykuł: