Generali: nowy system sprzedaży ubezpieczeń

Finanse i gospodarka

Grupa Generali wdraża dla współpracujących z firmą pośredników nowy system portalowy do sprzedaży ubezpieczeń - Merkury 2.0.

System dostępny jest na urządzeniach mobilnych – polisę można wygenerować i podpisać na tabletach i smartfonach. Nowy system jest elementem nowej 1_2_3_4 Strategii biznesowej Generali, w której umiejętne wykorzystywanie nowych technologii jest jednym ze strategicznych kierunków rozwoju firmy.

Dzięki wprowadzeniu „szybkiej ścieżki” Merkury 2.0. to kolejny system automatyzujący i przyspieszający procesy sprzedaży i obsługi produktów firmy. „Szybka ścieżka” znacząco przyspiesza proces wystawiania polis dla szerokiej gamy produktów.

Wdrożenie systemu Merkury ma fundamentalne znaczenie dla możliwości rozwoju Generali na polskim rynku ubezpieczeń majątkowych i komunikacyjnych. Dla poprawy jakości serwisu na rynku ubezpieczeniowym ogromne znaczenie ma idea mądrego wykorzystywania nowych technologii dostępnych nie tylko dla klientów, ale także pośredników” – mówi Artur Olech, prezes zarządu grupy Generali w Polsce.

Źródło: PIU

Udostępnij artykuł: