Generali wdraża system centralny
Finanse i gospodarka
Sollers Consulting wspiera Generali we wdrożeniu najnowszej dostępnej na rynku wersji systemu centralnego INSIS. Jednym z celów wdrożenia systemu INSIS 10 jest poprawa jakości danych, która wspomoże w zautomatyzowaniu procesów i skróci czas wprowadzania zmian w produktach.
Sollers Consulting wspiera Generali we wdrożeniu najnowszej dostępnej na rynku wersji systemu centralnego INSIS. Jednym z celów wdrożenia systemu INSIS 10 jest poprawa jakości danych, która wspomoże w zautomatyzowaniu procesów i skróci czas wprowadzania zmian w produktach.
Sollers wspierał również budowę nowego procesu sprzedaży ubezpieczeń przez internet.
Szczególnie w zakresie User Experience oraz Responsive Web Design (RWD), zapewniającym użytkownikom wysoką ergonomię i działanie na wszystkich urządzeniach. Projekt prowadzony jest w metodyce Agile, którą Generali chce rozwinąć i wykorzystać jako jeden ze standardów pracy nad projektami z zakresu IT. "To oznaka dużego zaufania, że Generali poprosiło nas o wsparcie tego strategicznego projektu. To dla nas duże wyzwanie, ale jednocześnie jesteśmy pewni, że dzięki doświadczonemu zespołowi oraz metodyce Agile sprawnie uda się wdrożyć system centralny" - mówi Marcin Pluta, partner zarządzający Sollers Consulting.
Źródło: PIU