Getin Noble Bank udostępnił wpłaty BLIKiem we wpłatomatach Planet Cash i Euronet

Z rynku

Getin Noble Bank
Fot. Getin Noble Bank

Klienci Getin Noble Banku mogą już wpłacać gotówkę za pomocą kodów BLIK we wpłatomatach Planet Cash i Euronet. Usługa jest bardzo prosta i zajmuje dosłownie chwilę. Dzięki temu aplikacja Getin Mobile zyskuje nową funkcjonalność i staje się jeszcze bardziej przyjazna użytkownikom.

Klienci #GetinNobleBank mogą już wpłacać gotówkę za pomocą kodów #BLIK we wpłatomatach #PlanetCash i #Euronet

Żeby wpłacić gotówkę BLIKiem, należy wybrać na wpłatomacie opcję “Wpłata BLIK”, a następnie wygenerować w aplikacji kod BLIK. Kolejnym krokiem jest wpisanie kodu na klawiaturze wpłatomatu oraz potwierdzenie wpłaty na telefonie. Po zakończeniu operacji na ekranie aplikacji wyświetli się potwierdzenie wpłaty.

– W Getin Noble Banku stawiamy na rozwój alternatywnych form płatności. Większość z nas nie rozstaje się ze swoim smartfonem czy smartwatchem ani na chwilę, dlatego udostępniamy naszym klientom różne formy dostępu do ich środków. Poza płatnościami Google Pay, Apple Pay czy Garmin Pay, proponujemy również alternatywną opcję dostępu do zgromadzonych środków za pomocą usługi BLIK. To kolejna, bardzo wygodna funkcja naszej aplikacji mobilnej – mówi Kamil Chwedczuk, ekspert Wydziału Kart i Płatności Alternatywnych Getin Noble Banku.

Więcej najnowszych wiadomości o Getin Noble Banku >>>

Promocja „Darmowe Wpłaty BLIK”

Getin Noble Bank przygotował również promocję „Darmowe Wpłaty BLIK”, dzięki której do
31 grudnia br. klienci będą mogli korzystać z darmowych wpłat w około 4 tys. urządzeń Planet Cash
i Euronet na terenie całego kraju. Po zakończeniu promocji, wpłaty BLIK w urządzeniach znajdujących się poza oddziałami banku zostaną obciążone prowizją w wysokości 0,6% wpłacanej kwoty (min. 1zł).

Równocześnie z usługą wpłat BLIKiem startuje również nowa wersja aplikacji Getin Mobile (2.21) na urządzenia z systemem Android i iOS, która zawiera szereg usprawnień i optymalizacji związanych
z płatnościami BLIK.

– Regularnie aktualizujemy naszą aplikację, aby dostarczać klientom wygodne rozwiązania w sposób prosty i przejrzysty. Zależy nam, żeby każda funkcja była jak najbardziej intuicyjna – mówi Marta Dałkiewicz, dyrektor Departamentu Usług Cyfrowych i Aplikacji Mobilnych w Getin Noble Banku i dodaje – Widzimy, że coraz większa grupa klientów do codziennego bankowania wykorzystuje przede wszystkim aplikację mobilną. Dlatego poza optymalizacją działania usługi BLIK, nowa aplikacja uzupełniona została o możliwość zarządzania i aktualizacji danych klienta.

Aplikacja Getin Mobile dostępna jest na urządzenia z systemem Android od wersji 4.4 oraz iOS od wersji 9.3

Źródło: Getin Noble Bank
Udostępnij artykuł: