Godło Firma Przyjazna Klientowi dla MetLife

Finanse i gospodarka

Firma Przyjazna Klientowi to tytuł przyznawany przez konsumentów na podstawie wyników niezależnych badań przeprowadzanych przez Fundację Obserwatorium Zarządzania.

MetLife po raz drugi z rzędu otrzymało prestiżowe godło Firma Przyjazna Klientowi. Nagroda przyznawana jest przedsiębiorstwom wyróżniającym się wysoką jakością obsługi klientów.

Analizie poddawane są doświadczenia klientów w czterech obszarach: ogólne zadowolenie, satysfakcja ze współpracy, ocena jakości obsługi oraz skłonność do rekomendacji danej firmy. O przyznaniu tytułu decyduje wysoki wynik łączny z ankiet na poziomie min. 85 proc. oraz pozytywna rekomendacja Kapituły Programu. 

“Od wielu lat konsekwentnie usprawniamy procesy obsługi. Ponowne wyróżnienie MetLife wspiera obraną strategię, w której orientacja na klienta jest podstawą wszystkich naszych działań” – mówi Łukasz Kalinowski, prezes zarządu i dyrektor generalny MetLife. Godło Firma Przyjazna Klientowi jest przyznawane na okres 12 miesięcy. Oficjalne wręczenie certyfikatu nastąpi 18 czerwca 2015 r.

Źródło: PIU

Udostępnij artykuł: