Goldbach Interactive w Polsce: szwajcarski Goldbach Group otwiera nowy oddział agencji marketingu cyfrowego w Warszawie

Finanse i gospodarka

Wraz z otwarciem Goldbach Interactive Poland, Goldbach Group rozszerza paneuropejską współpracę na rynku digital marketing, wprowadzając full service'ową agencję marektingu cyfrowego na polski rynek.

Goldbach Group, notowany na szwajcarskiej giełdzie papierów wartościowych, działający w 10 krajach całej Europy, otwiera w Warszawie czwarty europejski oddział Goldbach Interactive. Sprawdzony model biznesowy oparty o efektywne rozwiązania marketingowe oraz kompleksowa obsługa z sukcesem oferowane są już na rynkach w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Od września 2011 roku, przy wsparciu silnego zespołu polskich ekspertów, Goldbach Interactive będzie rozszerzał swoje usługi również w Polsce.

Od 2008 roku Goldbach Group obecny jest na polskim rynku jako właściciel ARBOmedia AG, a tym samym sieci ARBOinteractive – lidera w segmencie mediów on-line w Polsce.

Bramwell Kaltenrieder, Członek Zarządu Goldbach Group, odpowiedzialny za rozwój Goldbach Interactive: Polska jest bardzo istotnym rynkiem dla Grupy, a usługi Goldbach Interactive, obejmujące kreację, technologię i media, mają wielki potencjał wśród polskich marketerów.

Na wymagającym i dynamicznym rynku oczekują od agencji digital marketing pełnej odpowiedzialności za efekty kampanii swoich Klientów.

Goldbach Interactive oferuje know-how i usługi, wykorzystując sprawdzone narzędzia oraz technologie pozwalające na budowanie strategii dla marek w cyfrowej komunikacji. Agencja specjalizuje się w rozwijaniu oraz prowadzeniu kampanii efektywnościowych i oferowaniu kompleksowych rozwiązań. Podstawowymi kompetencjami są: strategia, kreacja z produkcją, budowanie portali i e-sklepów, social, mobile a także rozwiązania performance marketingu i SEM/SEO.

Wraz z wejściem na polski rynek, Goldbach Interactive przejmuje kontrolę nad spółką ARBOVISION Warszawa oraz agencją social media – TRIBE GURU. W najbliższym czasie spółka planuje włączenie do swoich struktur ADKING i LOGICSEARCH. Do 2012 roku Goldbach Interactive będzie działać na rynku z zespołem blisko 50 polskich ekspertów i specjalistów w zakresie digital marketingu.

O misji oraz planach nowej agencji Prezes Zarządu, Krzysztof Bińkowski, mówi: Swoją ofertę kierujemy do klientów bezpośrednich oraz do wszystkich partnerów otwartych na współpracę przy wymagających, ale innowacyjnych projektach. Mamy dużą szansę, by stać się jednym z liderów na rynku w ciągu najbliższych 2-3 lat. Nasze USP to wybiegający w przyszłość know-how, unikalna technologia, a przede wszystkim znakomity i wykwalifikowany zespół, który lubi to co robi i zawsze pracuje z pasją.

Udostępnij artykuł: