Google Pay udostępniony Klientom Banku Pocztowego i EnveloBanku

Z rynku

Od 1 sierpnia Klienci Banku Pocztowego i EnveloBanku – zarówno indywidulani, jak i firmowi - mogą płacić telefonem z użyciem usługi Google Pay.

Płatności mobilne
Fot. stock.adobe.com/maxsim

Od 1 sierpnia Klienci Banku Pocztowego i EnveloBanku – zarówno indywidulani, jak i firmowi - mogą płacić telefonem z użyciem usługi Google Pay.

W @PocztowyBank i @EnveloBank mogą płacić telefonem z użyciem usługi @GooglePay

Teraz Klienci korzystający z kart debetowych oraz kredytowych Visa i Mastercard Banku Pocztowego i EnveloBanku mogą korzystać z Google Pay. Usługa umożliwia bezpieczne i wygodnie płacenie telefonem wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe - w sklepach, w internecie i niektórych aplikacjach mobilnych, a także wypłacanie gotówki telefonem z bankomatów wyposażonych w czytnik zbliżeniowy.- Cieszę się, że od dziś telefonem mogą płacić wszyscy nasi Klienci – zarówno Banku Pocztowego, jak i naszej cyfrowej bankowości EnveloBank,. Dzięki tej formie płatności mobilnych nasza oferta jest coraz bardziej konkurencyjna rynkowo, a przede wszystkim bardziej atrakcyjna dla Klientów ceniących nowe technologie. W tym roku udostępnimy kolejne usługi, dzięki którym dokonywanie płatności będzie dla naszych Klientów jeszcze wygodniejsze – mówi Sylwia Kosidło, Dyrektor Departamentu Kart Płatniczych i Bankowości Elektronicznej Banku Pocztowego. 
Źródło: Bank Pocztowy SA
Udostępnij artykuł: