Gotowi na omnichannel?

Tylko u nas

Otoczenie niskich stóp procentowych, wysyp nowych regulacji i coraz bardziej wymagający klienci. Czy w tej sytuacji sektor bankowy powinien zwrócić się ku omnikanałowości | – i jak osiągnąć ten cel? Zagadnieniom związanym z omnichannel poświęcona była debata ekspercka – Czy banki w Polsce są gotowe na omnikanałowość? – która odbyła się 27 maja w warszawskim Klubie Bankowca.

bank.01.150x50Zamów prenumeratę
Miesięcznika Finansowego
BANK

na II półrocze 2015

Moderatorami panelu byli: Stanisław Brzeg-Wieluński, redaktor naczelny „Miesięcznika Finansowego BANK” oraz Karol Mórawski, dziennikarz tegoż czasopisma, a uczestniczyli w nim: Marcin Bednarski, dyrektor departamentu w Biurze CRM i Kontrolingu Detalicznego PKO Banku Polskiego S.A.; Marcin Kotarba, dyrektor Departamentu Analiz i Strategii Deutsche Banku Polska S.A.; Krzysztof Pierzchała, dyrektor Departamentu CRM i Wsparcia Sprzedaży w Banku Zachodnim WBK S.A.; Paweł Borys, dyrektor Pionu Analiz i Strategii w PKO Banku Polskim S.A.;…

Cały artykuł Miesięcznik Finansowy BANK (czerwiec 2015) Rynek finansowy: Gotowi na omnichannel? znajdą Państwo w najnowszym numerze Miesięcznika Finansowego BANK – 2015/06

hp

Udostępnij artykuł: